Kære alle sammen
Nu tager jeg mig lige en stund til at skrive lidt til jer, for her er huleme så travlt hele tiden, at jeg aldrig får skrevet. Til gengæld læser jeg stadig ALT, hvad I skriver. Tror jeg nok...
Vi har tigerspring her i begge børn. De er umulige og vil ikke sove, men især NM udviser nye evner. Hun kan lige pludselig lægge et helt halv-kompliceret puslespil selv og kan også sige en hel masse ord korrekt, hvor hun før har byttet rundt på konsonanterne til min store fornøjelse. 
Lillepot er stadig tyk og glad og er desuden stadig en walk in the park, når han er umulig sammenlignet med NM i sin tid. Han er rigtig dygtig til at ligge på maven og maser meget rundt og kan derfor flytte sig adskillige længder rundt i kravlegården. Han griner og gurgler og elsker at bade og snakke. Han er virkelig verdens dejligste baby og jeg bliver aldrig træt af at kramme ham og bide ham i de små tykke lår. 
Vi planlægger dåb d. 9. maj og kære Tut, jeg har tyvstjålet din fine dåbsinvitation, for den var jo helt genial.

Men ellers har vi det godt og jeg vil nu overspamme jer med billeder fra forgangen måned!
Der er bla. en kage fra min fødselsdag og en stolt lille hjælper. 
Og et billede, hvor Albert er blevet pyntet med bleer og andet godt fra puslebordet...
Stort knus fra mig
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld