Liden update og mange billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
23 svar
0 synes godt om
31. marts 2010

birgittemarie

Kære alle sammen

Nu tager jeg mig lige en stund til at skrive lidt til jer, for her er huleme så travlt hele tiden, at jeg aldrig får skrevet. Til gengæld læser jeg stadig ALT, hvad I skriver. Tror jeg nok...

Vi har tigerspring her i begge børn. De er umulige og vil ikke sove, men især NM udviser nye evner. Hun kan lige pludselig lægge et helt halv-kompliceret puslespil selv og kan også sige en hel masse ord korrekt, hvor hun før har byttet rundt på konsonanterne til min store fornøjelse.

Lillepot er stadig tyk og glad og er desuden stadig en walk in the park, når han er umulig sammenlignet med NM i sin tid. Han er rigtig dygtig til at ligge på maven og maser meget rundt og kan derfor flytte sig adskillige længder rundt i kravlegården. Han griner og gurgler og elsker at bade og snakke. Han er virkelig verdens dejligste baby og jeg bliver aldrig træt af at kramme ham og bide ham i de små tykke lår.

Vi planlægger dåb d. 9. maj og kære Tut, jeg har tyvstjålet din fine dåbsinvitation, for den var jo helt genial.

Men ellers har vi det godt og jeg vil nu overspamme jer med billeder fra forgangen måned!

Der er bla. en kage fra min fødselsdag og en stolt lille hjælper.

Og et billede, hvor Albert er blevet pyntet med bleer og andet godt fra puslebordet...

Stort knus fra mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

Tut

Dejligt med en update og billeder af dine lækre unger..

Det er helt ok at du har tyvstjålet den, men jeg vil da gerne se det endelige resultat  Kan du ikke smidde den herind?

Fantastisk dag d. 9 maj - det er nemlig min 1 års bryllupsdag

Her skal Nana Rose døbes på søndag.

Anmeld

31. marts 2010

birgittemarie

Tut skriver:

Dejligt med en update og billeder af dine lækre unger..

Det er helt ok at du har tyvstjålet den, men jeg vil da gerne se det endelige resultat  Kan du ikke smidde den herind?

Fantastisk dag d. 9 maj - det er nemlig min 1 års bryllupsdag

Her skal Nana Rose døbes på søndag.

Jo, det kan du tro, jeg ville også have gjort det, men fandt lige ud af, at den endelig version ligger på den anden comp, så den kommer senere!

Jeg synes nok, der var et eller andet med d. 9. maj!! Tillykke! Glæder mig til at se dåbsbilleder fra jer på søndag. Så på jeres invitation, at I skulle holde brunchfest på café efter dåben. Det var en god idé.

Knus Birgitte

Anmeld

31. marts 2010

Susan1978

ahhhhhhh BM hold nu kæft nogle dejlige billeder..  

og sikke da en fiiin kage.

Anmeld

31. marts 2010

birgittemarie

Susan1978 skriver:

ahhhhhhh BM hold nu kæft nogle dejlige billeder..  

og sikke da en fiiin kage.

Tusind tak.

Jeg er gået i kagetræningslejr, så jeg kan fremstille de ultimative dåbskagER! Det betyder mindst 1 lagkage i ugen.

Anmeld

31. marts 2010

Joan ( Smallie )

Hold nu op nogen dejlig unger du har dig.

Altså bm har sagt det før men siger det gerne igen, dem har du godt nok bagt godt.

Og rigtig dejligt lige at høre fra dig igen og at i har det godt.

Joan

Anmeld

31. marts 2010

ka li ja

fåååårk nogle lækre unger og ja super fin kage hvordan laver man sølv??

knus

Anmeld

31. marts 2010

Kaufie

Dejlige billeder BM - aldeles dejlige unger!..... og 1 lagkage om ugen......... det bliver mand og børn nok også lige lidt glade for!

Anmeld

31. marts 2010

Lise

SKØNNE unger!!!

Anmeld

31. marts 2010

linemus

Åh hvor er de dog skønne begge to. Han er bare tydeligt nm's efterfølger. Skønne billeder - og dejligt at høre I har det godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.