Min lille haj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. marts 2010

Muslingen

Amalie kom i dag og viste mig, at der er vokset en tand frem bag hendes ene fortand i undermunden. Så nu har hun 2 lag tænder ligesom en haj

Heldigvis rokker mælketanden lidt, så nu bliver der rokket til den store guldmedalje, så hun ikke skal have den trukket ud hos tandlægen. Har nemlig læst at den skal trækkes ud, hvis man ikke kan rokke den ud i løbet af et par uger....

Andre der har prøvet det?

Kh Fie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

Fines mor

Åh åh sådan en har Josephine også, har slet ikke tænkt over at der måske skulle gøres noget?? Øhhh.. vi må finde en tandlæge!

Anmeld

31. marts 2010

Muslingen

31. marts 2010

Fines mor

Nå . jeg syntes slet ikke Josephines rokker, så jeg må da vist have en til at se på det efter påske.

Anmeld

31. marts 2010

lene

Mathias havde en ny tand bag ved en af mælketænderne i undermunde, ringede til tandlægen som sagde at han bare skulle rokke med den rigtig meget og hvis den var faldet ude efter 14 dage skulle han ha været der op, men heldigvis faldt den ud af sig selv

Anmeld

31. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Der er nogen der har mange lag tænder!! altså sådan 3-4 stykker. Måske er hun en af dem. Jeg ville nok lige snakke med tandlægen

Anmeld

10. april 2010

Muslingen

I dag røg tanden - men den havnede vist i hendes mave, så det bliver lidt svært for tandfeen at få fat på den

Kh Fie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.