Himmelhytten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.256 visninger
14 svar
0 synes godt om
31. marts 2010

Anasmor

Vivi har startet en klinik og ville gerne have en kage til receptionen i aften...

Sætter normalt aldrig en kage på før den er spist, men VED at hun ikke færdes herinde, så derfor tør jeg godt

Kagen er med den "gode gamle" hindbærmousse og hvid chokocreme  

Hun bestilte en brun kage med grønne blade, fik dog hende overtalt til noget andet ... dog ved hun ikke at der er sat en lille hytte i himlen, eller at der enda er en himmel  på kagen... bliver afhentet om 1 time... så er spændt på reaktionen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

Channie

Haii..

Ville bare lige sige at den er rigtig flot og spicel på den helt klar gode måde.. Og smager den lige så godt som den ser ud, så kan de kun glæde sig til og smage den..

Anmeld

31. marts 2010

Malthesmoar

Channie skriver:

Haii..

Ville bare lige sige at den er rigtig flot og spicel på den helt klar gode måde.. Og smager den lige så godt som den ser ud, så kan de kun glæde sig til og smage den..

total enig

Anmeld

31. marts 2010

TbCp

Jamen som altid en masse ros herfra!

Hvordan er hytten lavet? Jeg mener er der også fyld i den eller?

Anmeld

31. marts 2010

Anita80

Det er altså intet mindre end imponerende!!

Anmeld

31. marts 2010

Gellan

Fantastisk, marvilloso Nu får jeg næsten kolde fødder, skal i gang med min første mmf-kage Men ser det også som en opmuntring til, at alt kan lade sig gøre

Anmeld

31. marts 2010

Anasmor

TbCp skriver:

Jamen som altid en masse ros herfra!

Hvordan er hytten lavet? Jeg mener er der også fyld i den eller?

Den er lavet af mmf, plader der er præget, tørret og samlet

Anmeld

31. marts 2010

Susan1978

Stinna, den er mega sej.. total fed hytte..

jeg må snart erhverve mig den der træ... rulle.. det er den du har brugt ik. det ser så fedt ud.

også tror jeg også snart jeg må prøve med en doppelt dækker..

spør lige igen, har du selv prøvet at være med til at skære i sådan en dobbelt dækker kage ? maser man ikke ned i den næste kage, når man skærer i den ?

Anmeld

31. marts 2010

Anasmor

Susan1978 skriver:

Stinna, den er mega sej.. total fed hytte..

jeg må snart erhverve mig den der træ... rulle.. det er den du har brugt ik. det ser så fedt ud.

også tror jeg også snart jeg må prøve med en doppelt dækker..

spør lige igen, har du selv prøvet at være med til at skære i sådan en dobbelt dækker kage ? maser man ikke ned i den næste kage, når man skærer i den ?

Nej det er ikke rullen jeg bruger, jeg har købt nogle gummiplader i Holland med mønstret på og så trykker man den bare ned i fondanten..

Der er en kageplade under hver kage, og sugerør i den nederste til at holde den øverste Og så står kagen med kagepladen bare ovenpå, så man ikke skærer igennem begge når man går igang...

Knus 

Anmeld

31. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sejt ... den er rigtig flot !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.