Jeg er lige NÆSTEN blevet faerdig med min foerste bestillingskage. Jeg har dog ikke lige overskud til at goere den helt faerdig, er helt skeloejet af traethed nu, og har lidt tid imorgen. Og saa tager jeg mig forresten ikke betalt for den, kun for ingredienserne. Det er til nogen venner som vil give deres venners boern den til deres foedselsdagsfest.
Jeg er egentlig ret godt tilfreds med resultatet, men jeg synes altid der skal ske en masse af den ene eller den anden slags naar man staar midt i kagebageri. Idag startede jeg med at skaere en hudlap af den ene finger, saa har maatte arbejde med plaster paa. Og pludselig kastede min datter op i sengen, paa vaeggen i hendes haar, paa hendes bamse... Stakkels piv. Saa det maatte jo ogsaa ryddes op.
Naa, hvis I har laest med saa laenge, saa vil jeg lige spoerge om nogen har en nem idé til at daekke den nederste kant? Skal nemlig imorgen ogsaa pakke kuffert og lave frikadeller til vores paaskeferie.
Trine
PS. Jeg ved godt den ogsaa traenger til en kaerlig haand mht afstoevning. Og skulle nogen vaere i tvivl er det en hoestak bag faaret 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld