Min første bestillingskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. marts 2010

3rollinger

Jeg er lige NÆSTEN blevet faerdig med min foerste bestillingskage. Jeg har dog ikke lige overskud til at goere den helt faerdig, er helt skeloejet af traethed nu, og har lidt tid imorgen. Og saa tager jeg mig forresten ikke betalt for den, kun for ingredienserne. Det er til nogen venner som vil give deres venners boern den til deres foedselsdagsfest.

Jeg er egentlig ret godt tilfreds med resultatet, men jeg synes altid der skal ske en masse af den ene eller den anden slags naar man staar midt i kagebageri. Idag startede jeg med at skaere en hudlap af den ene finger, saa har maatte arbejde med plaster paa. Og pludselig kastede min datter op i sengen, paa vaeggen i hendes haar, paa hendes bamse... Stakkels piv. Saa det maatte jo ogsaa ryddes op.

Naa, hvis I har laest med saa laenge, saa vil jeg lige spoerge om nogen har en nem idé til at daekke den nederste kant? Skal nemlig imorgen ogsaa pakke kuffert og lave frikadeller til vores paaskeferie.

Trine

PS. Jeg ved godt den ogsaa traenger til en kaerlig haand mht afstoevning. Og skulle nogen vaere i tvivl er det en hoestak bag faaret

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

Anasmor

Mht den nederste kant... pres grøn fondant gennem hvidløgspresseren og lav græs til kanten

Anmeld

31. marts 2010

3rollinger

Anasmor skriver:

Mht den nederste kant... pres grøn fondant gennem hvidløgspresseren og lav græs til kanten

Ja, ligesom til hoeet. Det maa bliver det jeg goer.

Tak skal du have

Anmeld

31. marts 2010

Anasmor

Så lidt

Anmeld

31. marts 2010

Anasmor

Husk at tage billeder til os

Anmeld

31. marts 2010

Susan1978

ja jeg ville også ha sagt græstotter til kanten..  den er super fiin.. skønne figurer.

Anmeld

31. marts 2010

Malthesmoar

3rollinger skriver:

Jeg er lige NÆSTEN blevet faerdig med min foerste bestillingskage. Jeg har dog ikke lige overskud til at goere den helt faerdig, er helt skeloejet af traethed nu, og har lidt tid imorgen. Og saa tager jeg mig forresten ikke betalt for den, kun for ingredienserne. Det er til nogen venner som vil give deres venners boern den til deres foedselsdagsfest.

Jeg er egentlig ret godt tilfreds med resultatet, men jeg synes altid der skal ske en masse af den ene eller den anden slags naar man staar midt i kagebageri. Idag startede jeg med at skaere en hudlap af den ene finger, saa har maatte arbejde med plaster paa. Og pludselig kastede min datter op i sengen, paa vaeggen i hendes haar, paa hendes bamse... Stakkels piv. Saa det maatte jo ogsaa ryddes op.

Naa, hvis I har laest med saa laenge, saa vil jeg lige spoerge om nogen har en nem idé til at daekke den nederste kant? Skal nemlig imorgen ogsaa pakke kuffert og lave frikadeller til vores paaskeferie.

Trine

PS. Jeg ved godt den ogsaa traenger til en kaerlig haand mht afstoevning. Og skulle nogen vaere i tvivl er det en hoestak bag faaret

SUPER flot

Anmeld

31. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Den er rigtig fin er det til en tvillingefødselsdag eller hva???

Anmeld

31. marts 2010

3rollinger

Anasmor skriver:

Husk at tage billeder til os

Det skal jeg nok. Men jeg faar nok ikke sat dem op foer efter paasken da jeg tager paa ferie om en times tid .

God paaske til jer alle.

Anmeld

31. marts 2010

3rollinger

Zafir skriver:

Den er rigtig fin er det til en tvillingefødselsdag eller hva???

Det er ikke nogen jeg kender. Mine venner har bestilt den til deres venner, men den ene fylder 1 aar og den anden 4 aar. Tror faktisk ikke engang de er soeskende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.