Hjælp til tyller :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

MoarTNoah

er der nogen der kan fortælle mig om de her tyller gode, og om den her pakke har alt jeg skal bruge?? Vil nemlig ikke bestille den og så opdage at jeg mangler posen til, eller en dims der gør at jeg ikke kan bruge den

http://www.cakecraftworld.co.uk/viewproddetails.asp?pc=DEX17841300

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

mariamiss6

Jeg har ikke forstand på tyller. men synes det ser ud til at være et rigtig flot sæt....

der er 2 poser med, i forskellig størrelse, kan jeg læse mig til....

Og så er der også sådan en flower nail. ved ikke om du er klar over hvad det er. men det er så du ikke behøver lave blomster direkte på kagen. du kan lave dem på dette "søm" og så overføre dem til kagen bagefter

Jeg kan dog ikke lige se om det er engangsposer eller til genbrug.

Anmeld

30. marts 2010

mariamiss6

kiggede lige igen. og hvis poserne er de to der er foldet i den ene side af kassen, så er de nok til genbrug

Anmeld

31. marts 2010

MoarTNoah

mariamiss6 skriver:

Jeg har ikke forstand på tyller. men synes det ser ud til at være et rigtig flot sæt....

der er 2 poser med, i forskellig størrelse, kan jeg læse mig til....

Og så er der også sådan en flower nail. ved ikke om du er klar over hvad det er. men det er så du ikke behøver lave blomster direkte på kagen. du kan lave dem på dette "søm" og så overføre dem til kagen bagefter

Jeg kan dog ikke lige se om det er engangsposer eller til genbrug.

Jeg har heller ikke forstand på tyller overhovedet, men har tænkt mig at lære det.. så jeg kan sparke noget "kage-butt"

Vi håber på det så er genbrugs poser 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.