Genialt baby taeppe!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

Carlo

Jeg syntes jeg ville dele denne fantastiske opdagelse med mine med- moedre og faedre herinde. Jeg fik Karma Kidz babytaeppe og sutte klud i barselsgave, og Carlo der nu er 7 maaneder er komplet afhaengig af sit taeppe og sin sutteklud. Det er det bloedeste materiale jeg nogensinde har roert ved, slaar cashmere med flere laengder. OG det kan vaskes ved 60 grader. Carlo falder naermest i soevn om aftenen bare ved synet af sin sutteklud, og uden den ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skulle have gjort. Har netop givet Karma kidz til to veninder i daabs gaver og deres babyer har ligende reaktioner som Carlo, der er som om babyerne adoptere taepperne.  jeg koebte mine paa miinto.dk men de kan vist ogsaa koebes paa karma-kidz.dk eller.com.  Haaber I faar ligende positive oplevelser med det. knus fra Carlo og mor i Paris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

L.J.L

jeg kender ikke tæppet, men måtte bare lige fortælle dig hvor ufatteligt smuk du er på dit profil billede

hej hej herfra!

Anmeld

31. marts 2010

Carlo

Kaere Linselouise,

Ville lige sende dig en besked efter at have set din kommentar.

Det roerte mig saa meget dine soede ord, om det er fordi jeg er mor nu.. eller fordi du meget sjaeldent hoere ros fra andre kvinder og ISAER ikke nogen fra Paris, ved jeg ikke, men tusinde tak for det, Billederne blev taget af en af mine venner der er fotograf og som jeg har arbejdet med i aarenes loeb. han er ved at lave en bog om modeller der har faaet tumlinger saa derfor har jeg faaet en hel serie med skoenne billeder med Carlo som jeg vil kigge paa de naeste mange aar.

Og saa her tilsidst. HVor er hun dog bare dejlig din lille baby!! Hvornaar er hun fra? 

Kaerlig hilsen

pernille

Anmeld

31. marts 2010

L.J.L

Carlo skriver:

Kaere Linselouise,

Ville lige sende dig en besked efter at have set din kommentar.

Det roerte mig saa meget dine soede ord, om det er fordi jeg er mor nu.. eller fordi du meget sjaeldent hoere ros fra andre kvinder og ISAER ikke nogen fra Paris, ved jeg ikke, men tusinde tak for det, Billederne blev taget af en af mine venner der er fotograf og som jeg har arbejdet med i aarenes loeb. han er ved at lave en bog om modeller der har faaet tumlinger saa derfor har jeg faaet en hel serie med skoenne billeder med Carlo som jeg vil kigge paa de naeste mange aar.

Og saa her tilsidst. HVor er hun dog bare dejlig din lille baby!! Hvornaar er hun fra? 

Kaerlig hilsen

pernille

Ros er altid dejligt, og som du selv skriver, når man er blevet mor betyder det nok især mere.

Det er en lille dreng vi har, han hedder Lauritz og er fra Dec. 09, han bliver 4 mdr. lige om lidt, og han er helt vidunderlig dejlig!

Hvornår er Carlo fra?

Anmeld

6. april 2010

Carlo

Halloejsa,

Undskyld den lange svartid, men har vaeret uden internet et par dage nu....

ja selvfoelgelig er han da en lille dreng, ved ikke hvorfro jeg skrev lille pige, for han ligner da saa tydeligt en lille rod som carlo :-). 

carlo er fra den 14 august saa vi er lidt mere end 7 maaneder.

Det er forresten er super flot hjemmeside du har, du skulle da lave en reklame her og tilbyde foraeldre at faa et billede med deres babyer paa eg?? saa flot!

Knus Pernille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.