Wiiiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

Bamseboet :D

Fik jo en Nintendo i julegave, men har ikke brugt den så meget, men efter jeg i sidste uge fik Wii Fit Plus, så er den brugt hver dag. hele familien eeeelsker den.

Jeg har aldrig været så go til motion, men med denne her maskine + spil, ja så kan man ikke andet end at elske motion..

Jeg har idag sat mål på 416 Kalorier som skal forbrændes hver dag..

og nu på ca 1,5 time har jeg brændt 426 kalorier af.

Er super stolt af mig selv

-for 416 lyder måske ikke af så meget, men mon ikke det bliver til lidt alligevel, når jeg ikke er vant til motion?? måske kan man jo øge målet, når jeg er kommet godt ind i målet på 416

-Er der andre der også forsøger vægttab via Nintendo Wii ???

Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jep,jeg elsker også min Wii

Vi fik vores Wii 3 mdr. før jeg blev gravid.Da tabte jeg mig 4 kg.Jeg trænger generelt ikke til at tabe mig,men har nogle velvoksne lår og hofter,og de blev rigtig dejligt "almidelige"

Nu er jeg endelig kommet i gang igen efter fødslen,og har allerede tabt mig omkrig 1,5 kg,og de der hofte/lår basser er igen krympet.Herligt

Anmeld

30. marts 2010

Gellan

Hele min familje elsker Wii Vi spiller både Wii fit og Wii sport Selv familjens 18 måneder gamle guldklump vil spille med, når farmor og farfar skal bowle - hann tager en fjernbetjening og prøver at lave de samme bevægelser som dem og så "kaster han kuglen" mens han råber  Wii-Wii-Wii Han ar såååå kær når han gør det

Men jeg tabte selv 4,5 kg på Wii fit Og så er det også en sjov måde at tabe sig på

Anmeld

30. marts 2010

ivfmarie

Jeg har brugt den meget i forbindelse med mit vægttab.. det er super sjovt, og også ganske god muskeltræning hvis du vælger at følge de mere "seriøse" træningsprogrammer.

God kamp

Anmeld

30. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Må indrømme jeg sørme også lige kom til at købe en plus spillet af mine skattepenge. Og den har kørt hver aften siden. Elsker step programmet
Og jeg er helt sikker på det hjælper på kiloerne i længden,.. :-) Har da fået det bevidst fra en af veninderne.. Så her kløes der på :-)

Anmeld

31. marts 2010

Bamseboet :D

tak for jeres svar, lyder godt, med at I har erfaring med vægt tab på wii,

men av av hvor har jeg ondt i det ene ben i dag nu er det snart påske, wiiii

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.