Føj for en grim oplevelse igår!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

Millebasse

Det håber jeg aldrig mere at jeg skal opleve!!!!!

Clara fik noget gylp (tykt gylp) i den gale hals og var ved at blive kvalt. Hun hev vildt efter vejret og begyndte at blive blå i hovedet. Jeg måtte vende hende nedad og gav hende 4-5 slag mellem skulderbladene før hun trækkede vejret igen!

Føj det var grimt! Og desværre så Bastian det hele, så han begyndte at græde, så bange blev han.. Stakkels dreng..

Jeg blev dælme også bange og græd bagefter, mens jeg forsøgte at få Clara til at falde til ro...

Det kan godt være at jeg kan alt det på arbejde, men der er der også genoplivningsudstyr lige ved siden af og andre professionelle omkring mig..

Tak fordi du læste med..havde lige brug for at skrive det ned..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Susan1978

ja det var sgu da en grim oplevelse...

men du har jo styr på din første hjælp

men kan godt forstå du var/er rystet.. og stakkels Bastian, lad os håbe han glemmer at det var vemmeligt.

Anmeld

30. marts 2010

Bamme

FØJ DA!

Godt du vidste hvad du skulle gøre!!!

Anmeld

30. marts 2010

Louise mortil4

ejj en grim oplevelse. Stakkels jer alle sammen.

men super godt du viste hva du skulle gøre

Louise

Anmeld

30. marts 2010

BellaT

Pyyyyh... Godt du reddede hende. Men stakkels dig og stakkels børn. Men godt at det ikke gik værre.

Kan godt forestille mig at det er noget heeelt andet, når man er alene og det er ens egne børn der pludselig har brug for akut førstehjælp.

fra Helle...

Anmeld

30. marts 2010

..

Puha.. Det er bare så væmmeligt, godt du handlede og hun hurtigt fik luft igen..

Anmeld

30. marts 2010

Tynen

Føj for satan - Jeg får det helt dårligt over at læse det.
Ting galt i halsen og manglende vejrtrækning er virkelig noget af det værste man kan komme ud for
Kan godt forstå at du har brug for at "få det ud".

Håber I trods alt er ok igen

Anmeld

30. marts 2010

BK

Millebasse skriver:

Det håber jeg aldrig mere at jeg skal opleve!!!!!

Clara fik noget gylp (tykt gylp) i den gale hals og var ved at blive kvalt. Hun hev vildt efter vejret og begyndte at blive blå i hovedet. Jeg måtte vende hende nedad og gav hende 4-5 slag mellem skulderbladene før hun trækkede vejret igen!

Føj det var grimt! Og desværre så Bastian det hele, så han begyndte at græde, så bange blev han.. Stakkels dreng..

Jeg blev dælme også bange og græd bagefter, mens jeg forsøgte at få Clara til at falde til ro...

Det kan godt være at jeg kan alt det på arbejde, men der er der også genoplivningsudstyr lige ved siden af og andre professionelle omkring mig..

Tak fordi du læste med..havde lige brug for at skrive det ned..

FY for den for en grim en du fik på opleveren der...

Anmeld

30. marts 2010

ivfmarie

uha.. jeg får sådan helt kulegys og blanke øjne.. Det har bare ikke været rart for jer! Men godt at du var skarp og vidste hvordan du skulle klare det - sejt!

Stor trøstekram fra mig!

Anmeld

31. marts 2010

Anja

Puha, det var godt nok en grim oplevelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.