BabyBox fra BabySam...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.831 visninger
21 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

K&S

Jeg har lige hentet en gratis babybox i dag, men allerede da jeg åbnede pakken var låget til blespanden gået itu, en af de plastik"dimser", der gør, at låget kan løftes op, var gået i stykker! Er den blespand ikke noget værd eller har jeg bare været uheldig? Jeg ringede til BabySam hvor jeg lige havde hentet den og jeg kunne bare komme og få en ny, men alligevel... Jeg købte nemlig også refills til den, men hvis det er noget værre billigt noget, så får de da dem retur igen

Katja (21+0) som lige har fået at vide til MD scanning, at hun venter en skøn lille dreng...!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Ansemusen

K&S skriver:

Jeg har lige hentet en gratis babybox i dag, men allerede da jeg åbnede pakken var låget til blespanden gået itu, en af de plastik"dimser", der gør, at låget kan løftes op, var gået i stykker! Er den blespand ikke noget værd eller har jeg bare været uheldig? Jeg ringede til BabySam hvor jeg lige havde hentet den og jeg kunne bare komme og få en ny, men alligevel... Jeg købte nemlig også refills til den, men hvis det er noget værre billigt noget, så får de da dem retur igen

Katja (21+0) som lige har fået at vide til MD scanning, at hun venter en skøn lille dreng...!  

Mine veninder er rigtig glade for deres  Jeg har selv hentet en, men ikke brugt den da jeg jo ikke har født endnu. Den er fjong!

Anmeld

30. marts 2010

K&S

Okay  så har jeg nok bare fået en mandagsmodel...!

Jeg smutter ind og bytter den i morgen og håber den nye virker perfekt

Anmeld

30. marts 2010

Miss Tina

Jeg har kun været glad for min, oz det at det er ik lige til at putte legetøj ned i den. Låget er lidt stramt og når bleen ryger ned, så husk at pas på finger ned.

Anmeld

30. marts 2010

Millesmammi

jeg tror kun du har været uheldig (-:

- jeg er os rigtig glad for min :-)

Anmeld

30. marts 2010

NoName

K&S skriver:

Tror også du har fået en mandags model...

og tillykke med lille manden i mavsen...

NoName 22+6

Anmeld

30. marts 2010

Mettemus

K&S skriver:

Har ingen erfaring med blespanden, men vil da lige sige tillykke med den lille dreng i mavsen

Anmeld

30. marts 2010

Kvindemin

K&S skriver:

hvordan for man alle de der pakker? (hvor tidligt i gravi.)  kan ikke huske det fra sidste gravi.
og hvor kan man ellers få henne?

For mig virkede blespand også fint, dig kun imens de er helt små syntes jeg.

Anmeld

30. marts 2010

Mira0911

Hvor træls...

Jeg har slet ikke haft glæde af den spand... Den gik i stykker kort tid efter jeg begyndte at bruge den.. Den fungerede ikke lige....

Anmeld

30. marts 2010

Diana...

Chritinap skriver:

hvordan for man alle de der pakker? (hvor tidligt i gravi.)  kan ikke huske det fra sidste gravi.
og hvor kan man ellers få henne?

For mig virkede blespand også fint, dig kun imens de er helt små syntes jeg.

Du går bare ind og henter den. 

Libero og pampers har også og apoteket i silkeborg men kun det apotek. 

der er mange flere men kan ikke huske dem hi hi.

Nåå men jeg synes os spanden var god men som Christinap siger kun når der er små så snart de begynd og få meget fast føde begynder deres afføring også at lugte være og det kan spanden altså ikke lige holde på selv om de siger den er lugte fri. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.