Nogen fra Odense og omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

skatte_pige

Hej, jeg hedder Louise er 18 år (19 til sep). Jeg bor sammen med min kæreste Mikael på 27 (28 til maj). Jeg flyttede fra Silkeborg for at bo sammen med Mikael, som jeg har været sammen med i lidt over 2 år og det resulterede i, at jeg mistede kontakten til mange af de venner jeg havde i Silkeborg.
Jeg har boet her i Odense siden aug. 09, så jeg kender ikke ret mange her, udover den klasse jeg går i (er 3g'er på sct. knud gymnasium) og Mikaels venner, men det er ikke nogen jeg snakker med så tit.
Jeg synes at kunne være rigtig hyggeligt at møde nogen nye mennesker, og skabe nye sociale forhold. Synes selv at jeg mangler nogle veninder jeg kan tage ud og shoppe, cáfe ture, biografture og bare i det hel taget hygge med. 

Vi har ingen børn ... endnu, men det kommer der forhåbenlig en dag

Så hvis der er nogen der ude der har det på samme måde, eller bare ønsker at skabe nye venskaber, så skal du endelig være velkommen til at skriv

Hilsen Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Mor Til Julie<3

Heej Søde Louise ...

Jeq har det lidt på samm måde som diiiq ... Jeq har boet i Assens siden december 08 oq jeq kender stort set inqen her i byen ... Så det ville da være lidt meqet hyqqeliqt me noqn nye venner ...

Anmeld

9. september 2010

minviktor

skatte_pige skriver:

Hej, jeg hedder Louise er 18 år (19 til sep). Jeg bor sammen med min kæreste Mikael på 27 (28 til maj). Jeg flyttede fra Silkeborg for at bo sammen med Mikael, som jeg har været sammen med i lidt over 2 år og det resulterede i, at jeg mistede kontakten til mange af de venner jeg havde i Silkeborg.
Jeg har boet her i Odense siden aug. 09, så jeg kender ikke ret mange her, udover den klasse jeg går i (er 3g'er på sct. knud gymnasium) og Mikaels venner, men det er ikke nogen jeg snakker med så tit.
Jeg synes at kunne være rigtig hyggeligt at møde nogen nye mennesker, og skabe nye sociale forhold. Synes selv at jeg mangler nogle veninder jeg kan tage ud og shoppe, cáfe ture, biografture og bare i det hel taget hygge med. 

Vi har ingen børn ... endnu, men det kommer der forhåbenlig en dag

Så hvis der er nogen der ude der har det på samme måde, eller bare ønsker at skabe nye venskaber, så skal du endelig være velkommen til at skriv

Hilsen Louise

jeg bor i nyborg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.