ventetøj til fest... Hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

Hyner

Hvor finder man det?? Vi skal til konfirmation ved Michael`s ældste niece den 18. april, og vil derfor gerne se lidt godt ud...

Men hvor kan man finde sådan noget her i sønderjylland? Jeg har ledt og ledt men intet held. Vil jo gerne prøve tøjet inden jeg køber så ingen netshop....

Rent geografisk skal det ligge mellem Esbjerg- Kolding og Tønder-Sønderborg... Men helst så tæt på Tinglev som mulig da jeg ikke kan holde ud og køre så langt pga BL...

Håber i kan hjælpe, knusser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Joan ( Smallie )

Har i ike h og m med vente tøj? For der kan man da få nederdele. Jeg købte en rigtig pæn en da jeg ventet Niels fordi vi skulle til bryllup.

Anmeld

30. marts 2010

Kaufie

Jeg købte ventekjoler hos mamalicious - kan se de forhandler via ønskebørn i Aabenraa, hvis ellers det ligger tæt på din bopæl...?

Anmeld

30. marts 2010

Mie A

Jeg har ofte haft held med at at finde en fin kjole i H&M.

Anmeld

30. marts 2010

Siber

Hyner skriver:

Hvor finder man det?? Vi skal til konfirmation ved Michael`s ældste niece den 18. april, og vil derfor gerne se lidt godt ud...

Men hvor kan man finde sådan noget her i sønderjylland? Jeg har ledt og ledt men intet held. Vil jo gerne prøve tøjet inden jeg køber så ingen netshop....

Rent geografisk skal det ligge mellem Esbjerg- Kolding og Tønder-Sønderborg... Men helst så tæt på Tinglev som mulig da jeg ikke kan holde ud og køre så langt pga BL...

Håber i kan hjælpe, knusser

Du behøver jo ikke at købe ventetøj. Da jeg ventede Johanna og var kuglerund, købte jeg en kjole i VILA, en der kunne give sig, og det passede helt perfekt. Så kunne jeg også bruge den efter

Knus Siber

Anmeld

31. marts 2010

Hyner

H og M er jeg jævnlig i men synes ikke rigtig de er syet til min form overhovedet Ved ikke om jeg er deform men noget er i hvert fald galt med deres tøj uden på min krop...

Det er rigtig at ønskebørn fører mærket mama-licious, og der har jeg også været, de har bare aldrig min store str 

Måske man bare skulle okse aabenraa tyndt for at finde noget normalt tøj jeg kan være i, og så håbe på det bedste...

Tak for hjælpen tøser.

Knus Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.