Skal bare lige lette låget lidt. Jeg er sur, gal og ked. Vågner her til morgen med maxi smerter i venstre skulderblad. Tror der sidder noget i klemme, for smerterne stråler langt op i baghovedet og ned i ryggen og en "snurren" i hånden. Shit hvor kan man være handicappet en gang i mellem. Nåhh mn med 4 stærke smertestillende og et læge tjek her kl halv må da gøre mirakler.
Så er jeg pisse gal på mig selv, for efter at jeg havde parkeret bilen hos min søster tjekker jeg lige en xtra gang håndbremsen er trukket og går så. Snart kommer der en mand og spørger om vi kender noget til den Astra der erbakket ind i hans bil
øhhh ja det er jo så min bil. Jeg havde åbentbart ikke trukket den godt nok for den var lige så stille trillet ind i hans bil. Heldigvis er der "kun" en masse skrammer og skaderne ser ikke større ud end som så. Det kunne have være MEGET værre FÅK. Han var heldigvis ok med det hele og var også glad for der ikke skete mere. Men jeg er bare MAXI gal på mig selv og jeg har ALDRIG været ude for noget lignende
Godt man har en forsikring.
Til sidst er jeg ked, for idag er dagen hvor min mands ven skal sendes afsted. Han omkom i en ulykke her i onsdags og det er bare så trist. Min mand har selv valgt at jeg skulle blive hjemme og passe ungerne mens han tog afsted. 
undskyld mit indlæg men måtte lige ud med det.
Grynt
Anmeld