Maxi brok indlæg, så er I advaret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

Grynt

Skal bare lige lette låget lidt. Jeg er sur, gal og ked. Vågner her til morgen med maxi smerter i venstre skulderblad. Tror der sidder noget i klemme, for smerterne stråler langt op i baghovedet og ned i ryggen og en "snurren" i hånden. Shit hvor kan man være handicappet en gang i mellem. Nåhh mn med 4 stærke smertestillende og et læge tjek her kl halv må da gøre mirakler.

Så er jeg pisse gal på mig selv, for efter at jeg havde parkeret bilen hos min søster tjekker jeg lige en xtra gang håndbremsen er trukket og går så. Snart kommer der en mand og spørger om vi kender noget til den Astra der erbakket ind i hans bil  øhhh ja det er jo så min bil. Jeg havde åbentbart ikke trukket den godt nok for den var lige så stille trillet ind i hans bil. Heldigvis er der "kun" en masse skrammer og skaderne ser ikke større ud end som så. Det kunne have være MEGET værre FÅK. Han var heldigvis ok med det hele og var også glad for der ikke skete mere. Men jeg er bare MAXI gal på mig selv og jeg har ALDRIG været ude for noget lignende  Godt man har en forsikring.

Til sidst er jeg ked, for idag er dagen hvor min mands ven skal sendes afsted. Han omkom i en ulykke her i onsdags og det er bare så trist. Min mand har selv valgt at jeg skulle blive hjemme og passe ungerne mens han tog afsted. 

undskyld mit indlæg men måtte lige ud med det.

Grynt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Hyner

Hva blev det til med skulderen??? Er den fikset igen??? Fuck det må da gøre nade...

Mega træls med bilen, altid noget han tog det som han nu gjorde...

Det er nu aldrig fedt at skulle give afsked, det er bare så fucking trist... Og så græder jeg altid...

En herfra i håb om en bedre dag i morgen...

Anmeld

30. marts 2010

Grynt

Skulderen er ikke helt i top endnu, men nu en anelse mere brugbar end før. Der sad en muskel i klemme og tryggede på nerverne AV. Så med lidt akupunktur og lidt massage fik hun da mig til at bevæge mig igen.

Resten er stadig noget møj

Anmeld

30. marts 2010

Lise

FUCK en lortedag!!!

Du får lige en kæmpe krammer

Anmeld

30. marts 2010

bette

damn du trænger til en ordentlig krammer.. heeeeer kommer den..

Anmeld

30. marts 2010

Susan1978

Eiii hold nu kæft Tina... det kalder jeg en LORTE DAG...

KÆMPE KRAMMER!

Anmeld

30. marts 2010

Kaufie

Øv-dag!

Anmeld

30. marts 2010

Millebasse

Sender lige et i din retning..

Anmeld

30. marts 2010

Bamme

Lorte lorte lortedag!!!!

Anmeld

30. marts 2010

..

Stort fra mig..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.