Kønsscanning; opdatering! Vi venter en...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

Ansemusen

Mor til David skriver:

Tak! Har I fundet et navn? Var det ikke dig med "Anias"????

Jo det var mig  Men det gik vi jo bort fra igen, og nu har vi faktisk fundet et vi bedre kan lide. Thias bliver det nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Liljesilas

Mor til David skriver:

... DRENG!!

Han var bestemt ikke genert, så selvom jeg "kun" er 16+5 i dag, var der ingen problemer med at se tappen

Stort tillykke, var det som du troede? Jeg venter selv en dreng, og jeg er virkelig lykkelig over det 

Anmeld

30. marts 2010

LinLin

mayapigen skriver:

Stort tillykke, var det som du troede? Jeg venter selv en dreng, og jeg er virkelig lykkelig over det 

Ja det var det jeg troede/håbede Har en dreng i forvejen og var (er?) en rigtigt drengepige! Så det passer helt perfekt med endnu en dreng!

Anmeld

30. marts 2010

LinLin

Ansemusen skriver:

Jo det var mig  Men det gik vi jo bort fra igen, og nu har vi faktisk fundet et vi bedre kan lide. Thias bliver det nok.

Godt husket, Linda Kan også bedre lide Thias, må jeg sige. Anias er lidt for specielt synes jeg

Anmeld

30. marts 2010

LinLin

smillaluna skriver:

Stort tillykke!

Tak Du venter tvillinger,ikke? Ved du hvad der gemmer sig derinde?

Anmeld

30. marts 2010

Chalala85

stort tillykke med ham

Anmeld

30. marts 2010

Ansemusen

Mor til David skriver:

Godt husket, Linda Kan også bedre lide Thias, må jeg sige. Anias er lidt for specielt synes jeg

Hehe, ja det kan du jo have ret i  Er ret vild med Thias, fordi det er specielt uden at være dødunderligt eller uden at folk har svært ved at udtale det. Det er jo specielt fordi der ikke er så mange der hedder det, men alligevle normalt, fordi det minder om Mathias og fordi mange der hedder Mathias bliver kaldt Thias.

Anmeld

30. marts 2010

LinLin

Ansemusen skriver:

Hehe, ja det kan du jo have ret i  Er ret vild med Thias, fordi det er specielt uden at være dødunderligt eller uden at folk har svært ved at udtale det. Det er jo specielt fordi der ikke er så mange der hedder det, men alligevle normalt, fordi det minder om Mathias og fordi mange der hedder Mathias bliver kaldt Thias.

Ja, det er jo ikke et navn man hører hver dag! Men jeg er heller ikke selv til navne der ligger i top 20!! Mener David var nr 48 i 2005/2006 og denne gang bliver det også et navn fra den ende af listen!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.