Kom frem, I der bor i Fredericia...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.752 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Der må da findes nogle her fra 'storbyen'...

Hm. Starter så lige med mig selv...

Er 30 år ung, og gift med Ruben som er født og opvokset her i 7000 kommunen. Vi har været gift i snart 7 år og vi har sammen skønne Frederic fra 3 sep 2008....

Frederic går i dp ude i bredstrup/pjedsted.

Far ruben arbejder ude ved SCA i taulov og mor linda kører som autoredder hos dansk autohjælp.

Vi kender så at sige ingen her, ud over familie.

Ønsker at møde nogle nye mennesker, nogle man kunne mødes ved i madsby park o.lign. Finde nogle man kunne dele glæder og sorger med, dele råd - erfaringer - triks osv med.

Har snakket en del herinde med maja84.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Halbschön

Frederic's moar skriver:

Der må da findes nogle her fra 'storbyen'...

Hm. Starter så lige med mig selv...

Er 30 år ung, og gift med Ruben som er født og opvokset her i 7000 kommunen. Vi har været gift i snart 7 år og vi har sammen skønne Frederic fra 3 sep 2008....

Frederic går i dp ude i bredstrup/pjedsted.

Far ruben arbejder ude ved SCA i taulov og mor linda kører som autoredder hos dansk autohjælp.

Vi kender så at sige ingen her, ud over familie.

Ønsker at møde nogle nye mennesker, nogle man kunne mødes ved i madsby park o.lign. Finde nogle man kunne dele glæder og sorger med, dele råd - erfaringer - triks osv med.

Har snakket en del herinde med maja84.

åååårh ja, Madsbyparken.. Der var jeg meget som barn Jeg er klar, selvom jeg er fra Kolding

Anmeld

30. marts 2010

Renée88 skriver:

åååårh ja, Madsbyparken.. Der var jeg meget som barn Jeg er klar, selvom jeg er fra Kolding

Thi hi... Så må vi finde en dag her til sommer?

så kan du opleve frygløse frederic som de andre mødre til gymnastik kalder ham... Han tager alle de der rør på alle tænklige måder; på ryg med hovedet først, på maven med bene først osv.

Anmeld

30. marts 2010

Halbschön

Frederic's moar skriver:

Thi hi... Så må vi finde en dag her til sommer?

så kan du opleve frygløse frederic som de andre mødre til gymnastik kalder ham... Han tager alle de der rør på alle tænklige måder; på ryg med hovedet først, på maven med bene først osv.

Hehe, det er da også sådan det skal være.. En rigtig dreng er ikke en bangebuks

Anmeld

30. marts 2010

Moar'en

Jeg ved ikke lige om jeg høre til her, men prøver alligevel.(er også hoppe både i kolding og horsens)

Hej Jeg hedder Rikke og er 25 (26 i maj) Lige nu går jeg hjemme med kompentation for tabt arbejdsfortjeneste og passer vores dejlige lille Viktor. Vi har lige fået tilbudt DP plads til ham, så nu regner jeg med jeg skal starte på arbejde igen ca midt i maj. Jeg arbejder som social og sundhedshjælper i udeteam i vejle og jeg glæder mig faktisk lidt til at starte igen, har ikke været på arbejde siden dec. 08. Jeg er gift med Anders på 28 (29 til dec.) som arbejder som sap konsulent ved Vejle handelsskole. Vi har lige købt hus i Bredste som vi flyttede ind i, i November.

Det var lidt om mig, spørg endelig hvis i vil vide mere.

Anmeld

21. april 2010

Tullepii

Jeg flytter til fredericia 1 august, og kender absolut heller ingen dernede

Heej Renee Nu kommer jeg snart til Fredericia så skal vi ud og trille i madsby parken

Anmeld

21. april 2010

Tullepii skriver:

Heej Renee Nu kommer jeg snart til Fredericia så skal vi ud og trille i madsby parken

Du skal være så hjertelig velkommen....

Vi er også klar på sjov i madsby park... Frederic tager nu selv alle de store rutshe baner...

Anmeld

21. april 2010

Halbschön

Tullepii skriver:

Hov... Er det mon dig Trine?

Anmeld

21. april 2010

Sommerfuglelarven

Jeg bor godt nok ikke selv i Fredericia området (har dog boet der i 3 år sammen med min eks), men min kusine flyttede derned i februar, og hun kender heller ikke nogen dernede. Hun er godt nok kun 21 eller også er det 22 år, og har ingen børn - men hun er en fantastisk pige og barnepige - så hvis du/I vil lære hende at kende, så må I lige sige til.

Min datter på knap 4 år elsker ihvertfald at blive passet af hende, og vi er så kede af at hun er flyttet så langt væk fra Aalborg - men jeg håber at en anden familie får glæde af hendes barnepigeevner

Anmeld

27. april 2010

Tullepii

Jaa Renee det er mig Hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.