Endnu en Kolding og omegn - søger veninder :b

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

Mikkel's mor <3

louieibsen skriver:

uha det bliver godt ved i hvad det bliver?

Ja vi glæder os helt vildt..
Nej ikke endnu, skal til MD scanning om 14 lange dage
men vi tror at det bliver en lille pige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

NLME<3

Jennifer skriver:

Ja vi glæder os helt vildt..
Nej ikke endnu, skal til MD scanning om 14 lange dage
men vi tror at det bliver en lille pige.

jeg var så sikker på det blev en pige, så jeg havde købt små kjoler. men så blev det en lille prins istedet  havde heldigvis behodt bytte mærkerne på

Anmeld

8. juli 2010

Mikkel's mor <3

louieibsen skriver:

jeg var så sikker på det blev en pige, så jeg havde købt små kjoler. men så blev det en lille prins istedet  havde heldigvis behodt bytte mærkerne på

hehe det var da lidt træls men så er det jo godt at man kan bytte det
vi har prøvet det der med guldringen og det viser at det bliver en pige, men tør ikke købe noget endnu. så hellere vente 14 dage.

Anmeld

8. juli 2010

NLME<3

Jennifer skriver:

hehe det var da lidt træls men så er det jo godt at man kan bytte det
vi har prøvet det der med guldringen og det viser at det bliver en pige, men tør ikke købe noget endnu. så hellere vente 14 dage.

guldringen? hvad er det?

Anmeld

8. juli 2010

Mimic

også fra Kolding... har Jessica på 3 (meget snart 4 år )

bor sammen med min forlovedde og vores 3 marsvin

Anmeld

8. juli 2010

Mikkel's mor <3

louieibsen skriver:

guldringen? hvad er det?

Det er noget med at man tager sin guldring og holder den over maven hvis man er gravid, ellers over håndledet.
og svinger den fra side til side er det en reng og drejer den rundt er det en pige. 
det er mega spooky, det passede da min mor ventede mig og mine brødre og det har også passet på mine to veninder der begge venter piger

Anmeld

8. juli 2010

NLME<3

Jennifer skriver:

Det er noget med at man tager sin guldring og holder den over maven hvis man er gravid, ellers over håndledet.
og svinger den fra side til side er det en reng og drejer den rundt er det en pige. 
det er mega spooky, det passede da min mor ventede mig og mine brødre og det har også passet på mine to veninder der begge venter piger

hehe hvor godt, den havde jeg ikke hørt om før, det må jeg prøve næste gang  har du prøvede den Kinesisk kalender? den passede på mig, men der havde jeg fået det afvide.

Anmeld

8. juli 2010

Mikkel's mor <3

louieibsen skriver:

hehe hvor godt, den havde jeg ikke hørt om før, det må jeg prøve næste gang  har du prøvede den Kinesisk kalender? den passede på mig, men der havde jeg fået det afvide.

Nej det har jeg ikke men det kunne jeg da lige gøre..
godt man har google, det er faktisk utroligt at sådan noget er med til at fortælle det

Anmeld

8. juli 2010

Mikkel's mor <3

louieibsen skriver:

Hvis den vælger at komme før min 19-års fødselsdag bliver det en dreng i følge den.. fylder 19. den 4 dec. og har termin den 13.

Anmeld

8. juli 2010

VIPpigen

Så hopper jeg da på her, Vil mene Vejle er omegn eller

Men... Hedder Irene, er 26 og bor i Vejle sammen med kæresten på 23.  Går hjemme da jeg har været sygemeldt i en lang periode, været i arbejdsprøvning, og blev sidste år visiteret til fleksjob, og ja, nu kom baby ind over, og ærlig talt ikke mange der vil ansætte en fleksjobber, som om skal på barsel om 4 måneder. Ja, er gravid, og venter vores første til december .

Og så har jeg min store passion inden for tøj, elsker at designe og sy tøj selv. (har dog ikke forstået jeg er vokset, så meget af tøjet til mig selv bliver for lille...) Så nu har jeg kastet mig over babytøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.