Moar'en skriver:
Jeg ved ikke lige om jeg høre til her, men prøver alligevel. (har også skrevet i fredericia og Kolding)
Hej Jeg hedder Rikke og er 25 (26 i maj) Lige nu går jeg hjemme med kompentation for tabt arbejdsfortjeneste og passer vores dejlige lille Viktor. Vi har lige fået tilbudt DP plads til ham, så nu regner jeg med jeg skal starte på arbejde igen ca midt i maj. Jeg arbejder som social og sundhedshjælper i udeteam i vejle og jeg glæder mig faktisk lidt til at starte igen, har ikke været på arbejde siden dec. 08. Jeg er gift med Anders på 28 (29 til dec.) som arbejder som sap konsulent ved Vejle handelsskole. Vi har lige købt hus i Bredste som vi flyttede ind i, i November.
Det var lidt om mig, spørg endelig hvis i vil vide mere.
fredericia ligger da kun to togstop fra horsens så det mp da være omegn tror jeg... hiih...
det er længe at gå hjemme men sådan er det jo bare.
jeg går selv hjemme hele dagen og leder efter arbejde, er på bistand og min kæreste kenneth er indvalide pansionist. min datter på 9 mdr går i DP så det er jo skønt at have tid til sig selv.
jeg er jo så 20 her lige om hjørnet og kenneth bliver 27 til oktober.
har kun boet i horsens i 2 år nu men kommer fra Odder så kender byen sådan lidt hvertfald jo. vi bor i en dejlig 3 værelses lejlighed 10 mins gågang fra gågaderne af.
er der mere du vil vide så spørg endelig... 
Hilsen nina mor til asta maria 260609
Anmeld