Veninder søge århus og omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2010

lene

vi flytte her op i sommeren 2006  ok det må da være et par år siden tror ikke der ligger noget der mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

1977

Profilbillede for 1977
lene skriver:

vi flytte her op i sommeren 2006  ok det må da være et par år siden tror ikke der ligger noget der mere

Hvad? Jeg blev færdig i 2001 Ok - det er vist også lidt siden

Anmeld

31. marts 2010

lene

hehe ja så er det et par dage siden, for hh ligger ude i århusnord og så på viemosevej i dag

Anmeld

1. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Hvad skal i lave i påsken? Den eneste plan vi har er kærestens mosters fødselsdag på lørdag, og min bedstemors på søndag Ellers har vi ingen planer. Jesse har dog bestemt at vi skal lege med dublo i dag

Anmeld

1. april 2010

lene

ikke det helt vilde render jo rundt med brækket ankel, så det er begrænste hvad der kommer til at ske her

Anmeld

7. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
lene skriver:

ikke det helt vilde render jo rundt med brækket ankel, så det er begrænste hvad der kommer til at ske her

Vi skal da vist have lidt gang i det her

Anmeld

7. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
Soap skriver:

Hej jeg hedder Elena 31 år , gift , mor til 3 dejlige unger i alderen 3- 11 år og forhåbenligt i gang med at ruge på nummer 4 : ) 

Vi bor i Løgten lidt nord for Århus og er tilflyttere

Jeg er hjemmegående og passer selv mine børn : )

Også dig

Anmeld

8. april 2010

Soap

12. juni 2010

Tina

lene skriver:

Hej

Jeg hedder Lene er 29år og bor sammen med min kæreste Jens på 36 i viby j

vi har Mathias på 6 år, Clara på 2½ og så min kærste en datter fra tidliger forhold Veronica 8 år,

lige pt læser jeg på vuc århus og er ved at samlet fag til en hel hf, så jeg forhåbentlig kan starte på erhvervsakadamiet om to år vil gerne læse til finansøkonom,  oprindeligt er jeg fra Odense og der for kender jeg ikke så mange her oppe og kunne godt tænke mig at lære nogle at kende

Knus Lene

Hej

Jeg er også tilflytter og kunne godt bruge nogle flere veninder.

Så her er lidt om mig:

Jeg er 27 år og bor sammen med min mand på snart 27 og vores søn på snart 2. Jeg læser på århus universitet hvor min mand også skal starte til efteråret på en kandidat.

Kender ikke så mange i århus med børn, og det er nu rart at have nogle tæt på, der også forstår alle de bekymringer og glæder man har som forældre. Og ikke synes det er mærkeligt at blive inviteret med på legepladsen:-)

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.