Takkekort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.922 visninger
6 svar
1 synes godt om
30. marts 2010

MorTilGustav

Ville lige høre om I har lavet takkekort efter dåben? Hvad skriver man helt præcist? I må meget gerne lægge lidt billeder ind osv. til inspiration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

BK

Ville lige høre om I har lavet takkekort efter dåben? Hvad skriver man helt præcist? I må meget gerne lægge lidt billeder ind osv. til inspiration

Jeg købte nogen ved den fotograf der tog vores dåbsbilleder... Billeder kommer senere de skal lige scannes ind.

Anmeld

30. marts 2010

oo

i min familie har vi altid brugt takkekort efter de større fester jeg synes det er god pli - især efter at have oplevet i Sørens familie, at give en gave uden nogensinde at få det mindste tak, ikke engang over telefonen

I kortet plejer jeg at skrive noget i retning af: Tak for jeres deltagelse i festen ved min ... og den fine gave (og så skriver jeg hvad gaven var), som jeg blev meget glad for/havde brug for/lign.

Anmeld

21. april 2010

foto på lærred

Ja jeg synes helt sikkert det er rigtig god pli med takkekort. Jeg laver tit takkekort til folk. Det koster kun 30 kr for filen og så kan man printe så mange man vil. Men ved, at nogle også bare sender et takkekort over nettet på mail. Det synes de er lidt lettere, men så er der stadigvæk sagt: Tusind tak for gaven osv. Nogle printer dem også i forvejen og så giver dem når gæsterne går hjem fra festen (så er det selvfølgelig bare billeder af baby uden dåbstøjet)og nogle printer dem på rigtig fotopapir og giver dem når de ser venner og bekendte.

Du beder om billeder til inspiration, jeg sætter et par stykker ind her.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. april 2010

foto på lærred

Hov kunne lige se, at det var en dreng du havde, så der kommer lige et eksempel mere jeg lige har lavet til en drengedåb

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. maj 2010

lollandpigen

Både til min søns og datters dåb sørgede vi for at hver familie fik taget et billed sammen med barnet..... og dette billed brugte i til takkekort så alle fik et billed med dem selv og barnet på. Samtidig var det smart fordi alle gæster kom med på et billed, da jeg synes det tit sker at man ikke har taget noget billed af nogle af gæsterne er bare så ærgeligt.....

Anmeld

25. maj 2010

XXSS

Vi brugte ikke takkekort synes måske det var i overkanten, med alt det andet vi havde lavet til dåben. Har hellere ikke oplevet andre i omkredsen der har brugt det - så det er nok meget en smagssag og pengesag vil jeg mene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.