Åååh Carina. Det kan han simpelthen ikke byde jer!!! Familie kommer først, sådan er det bare...
Jeg husker tydeligt de første måneder efter Ove og jeg havde fået Emma. Jeg troede Ove var en R*V, men Martin er jo ikke blevet spor bedre end han var, lyder det til.
Jeg tror desværre ikke han står til at ændre, når ikke det er lykkedes endnu.
Jeg tror simpelthen det bedste du kan gøre for dig og August er at forlade Martin. Synes det er rigtig trælst at skrive, for jeg vil osse kæmpe med næb og klør for min familie, men når det overhovedet ikke trænger ind, og du har jo prøvet alt muligt, det ved jeg.... så kan jeg være bange for, at han aldrig lærer det.
Du skal finde ind til dig igen, og det tror jeg bare ikke du kan med Martin ved din side, for du får jo det ene dunk i hovedet efter det andet... Men Carina forsvinder lige så stille, hvis du ikke begynder at tænke på dig selv. Jeg taler desværre af erfaring, og jo længere tid, man tillader nogen at træde på sig, jo mere mister man af sig selv...og til sidst bliver man nærmest afhængig af ham, fordi man begynder at tro på, at det er en selv det er galt med.
Det er så superlet for mig at sige, det ved jeg godt.... men det er fordi jeg bekymrer mig for dig. Det er jo tydeligt, at du ikke har det spor godt, og ikke har haft det længe. Det er simpelthen ikke fair... Det er jo ikke så længe siden du blev mor, og du fortjener at nyde moderskabet fuldt ud. Årh, hvor bliver jeg vred på Martin kan jeg mærke. Han kan ikke være det bekendt!!!!! Men det er jo selvfølgelig kun dig der kan mærke, hvad du skal gøre, håber bare snart det vil komme til at gå dig godt!!!!
Kæmpe
fra mig. Du er en dejlig kvinde/mor og du fortjener at have det godt!!!