når I bestiller pizza....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bestiller du altid den samme pizza (el. andre ting)?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.481 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

... bestiller du så altid den samme?

Jeg blev lige inspireret af "justeat" reklamen og kom til at tænke på om det mon er tendensen at man altid bestiller den samme pizza (eller pitabrød etc) når man bestiller mad udefra.

Jeg har nogle stykker jeg veksler mellem, men hvordan ser det ud herinde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Ranarupta

Caroline86 skriver:

Jeg blev lige inspireret af "justeat" reklamen og kom til at tænke på om det mon er tendensen at man altid bestiller den samme pizza (eller pitabrød etc) når man bestiller mad udefra.

Ja, for det meste... 

Jeg prøver da også at bestille noget andet, men jeg synes bare, at jeg bliver så skuffet, når det ikke smager af den gode "gamle" pizza.

Jeg bestiller som regel en hawaii med ekstra ananas og ekstra bund - ikke at forveksle med deep pan, der er for fedtet. Så bunden er altså bare tykkere og så er der i hvert fald til flere omgange mad.

Anmeld

30. marts 2010

Kløver

Caroline86 skriver:

jeg har bestemt min favorit, men da jeg har arbejdet i et pizzaria, har jeg prøvet en del forskelligt oge r ikke bange for at prøve nyt, arh vil sige indenfor rimelighedens grænser, aldrig prøvet ansjoser, og da jeg havde første job i et pizzaria som teenager kunne man bestille en pizza med banan og karry, aldrig prøvet den og fik kun 1 bestilling på den 1 gang, i løbet af de 3 år jeg var der, gætter på det var et væddemål

men da jeg var fuldtidsansat havde jeg favorit men som sagt også prøvet meget forskelligt, prøvede en anderledes med noget gorgonzola, grøn peber frisk timat og parmaskinke, og var vildt godt

Anmeld

30. marts 2010

mariamiss6

stort set altid det samme....

det svinger dog imellem:

tomat, ost, skinke, champignon, og bacon - med ekstra ost....

calzone - indbagt tomat, ost, skinke og ekstra ost....

tomat, ost, skinke, salat, agurk, creme fraiche dressing, og ekstra ost....

Eeeeeeelsker ost på min pizza

Anmeld

30. marts 2010

TbCp

Maja84 skriver:

jeg har bestemt min favorit, men da jeg har arbejdet i et pizzaria, har jeg prøvet en del forskelligt oge r ikke bange for at prøve nyt, arh vil sige indenfor rimelighedens grænser, aldrig prøvet ansjoser, og da jeg havde første job i et pizzaria som teenager kunne man bestille en pizza med banan og karry, aldrig prøvet den og fik kun 1 bestilling på den 1 gang, i løbet af de 3 år jeg var der, gætter på det var et væddemål

men da jeg var fuldtidsansat havde jeg favorit men som sagt også prøvet meget forskelligt, prøvede en anderledes med noget gorgonzola, grøn peber frisk timat og parmaskinke, og var vildt godt

Pizza med banan smager sindsygt godt!!! Har dog kun fået når vi selv har lavet pizza.

Anmeld

30. marts 2010

TbCp

Når vi skal have "hurtig-mad" bestiller jeg aldrig pizza, pitabrød eller lign. Synes altid de er for snaskede eller for meget dressing på eller....

Anmeld

30. marts 2010

ekzunz

Det er kun når jeg bestiller fra Pizza Pronto i Næstved at jeg altid skal have det samme: Pizza med bresaola og rucula - mums den er go

Vores egen lokale pizzeria bruger vi ikke så meget, og der veksler jeg mellem sandwich, pizza m. kebab og salat, af og til en bøfsandwich - men oftest spiser jeg bare et stykke rugbrød...f

Anmeld

30. marts 2010

Trolde_mor

Vi får ca. pizza hver halve år. Forsøger at bestille den samme, stort set hver gang, men er svært at huske hvad den nu lige hed og fra hvilket pizzaria Hehe

Så vi får da prøvet lidt

Anmeld

30. marts 2010

oo

jeg bestiller altid en hawaii når jeg bestiller pizza. men det kan godt veksle imellem en durum og en pizza fx.

men det er sådan set det samme på "rigtige" restauranter - jeg bestiller ALTID den samme menu.

på MCdondald har jeg også kun smagt 4 af deres burgere de sidste 18 år Søren er meget bedre til at prøve noget nyt, men han er så også alt ædende, så der er jo ikke noget at være nervøs for ved at vælge noget man ikke ved hvad er

Anmeld

30. marts 2010

oo

årh, så læser jeg lige MariaMiss'es indlæg....jeg veksler også mellem hawaii og calzone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.