Bade kun i vand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.273 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

B&J

Hej jeg vil lige høre om der kan ske noget ved af bade sit barn bare i vand bare for  hyggens skyld hver dag når han knap er 1månede??? fordi han elsker det og han bliver s¨å dejlig rolig bagefter da han har med ikke vil sove i ca 3-6 timer  fordi han øverkøre sig selv.... fordi hvad jeg kan læse her inde er det vist ikke en god ide... han kommer i rigtigt bad 1 gang om ugen med sæbe osv. men tænkte bare på hygge bad kun i lunken vand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Mira0911

Det tror jeg ikke der sker noget ved... :)

Anmeld

30. marts 2010

B&J

ikke flere der kan komme med et godt råd

Anmeld

30. marts 2010

Halbschön

B&J skriver:

ikke flere der kan komme med et godt råd

Vand sker der intet ved Det gør vi også herhjemme hver dag, og to gange i ugen med lidt neutral sæbe... Vi har givet ham det daglige vand-bad siden han blev født, og det har sp kun sagt god for I starten brugte vi det også til at berolige Nicolai med

Anmeld

30. marts 2010

NinaNymannMadsen

vil da sige der ikk sker noget ved at barnet er i bad hver dag bare i vand. og slet ikke hvis barnet kan li at være i bad jo

Anmeld

30. marts 2010

Soap

Det kan jeg ikke se hvad der kan ske ved ?

Jeg har badet 2 af mine dagligt da de var gylpe børn og det lugter alt så ikke videre godt og så er jeg så sær indrettet at jeg tror på man blir renere ved at komme i bad end ved klat vaskning 

Ingen af mine har hud problemer , men har man det skal man jo nok være mere obs på udtørring osv : )

Anmeld

30. marts 2010

B&J

Uhh mange mange tak

Anmeld

30. marts 2010

Pia.

Syntes det er dejligt at han nyder det lune vand og bliver godt træt bagefter... mine børn har også elsket at bade...

Ville dog sige at jeg hellere ville proppe en lille smule olie i vandet, da rent vand godt kan være lidt hårdt for huden... man bliver jo ret tør af bare vand, eller det gør jeg i hvert fald selv.. men du kan jo selvfølgelig smøre ham godt ind bagefter, evt. i lidt olie...

Men bad du bare løs

Anmeld

30. marts 2010

B&J

Soap skriver:

Det kan jeg ikke se hvad der kan ske ved ?

Jeg har badet 2 af mine dagligt da de var gylpe børn og det lugter alt så ikke videre godt og så er jeg så sær indrettet at jeg tror på man blir renere ved at komme i bad end ved klat vaskning 

Ingen af mine har hud problemer , men har man det skal man jo nok være mere obs på udtørring osv : )

min han har den fineste hud  så tror jeg vil til af prøve af putte ham i bad hver dag eller ja bare i vand for han nyder det og han bliver et helt andet barn bagefter

Anmeld

30. marts 2010

Halbschön

Pia. skriver:

Syntes det er dejligt at han nyder det lune vand og bliver godt træt bagefter... mine børn har også elsket at bade...

Ville dog sige at jeg hellere ville proppe en lille smule olie i vandet, da rent vand godt kan være lidt hårdt for huden... man bliver jo ret tør af bare vand, eller det gør jeg i hvert fald selv.. men du kan jo selvfølgelig smøre ham godt ind bagefter, evt. i lidt olie...

Men bad du bare løs

Ja, sådan er min hud også Så jeg er stor fan af babyolie, når jeg selv er i bad

Nicolai har endnu ikke haft sin debut med det, men det kommer nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.