Kønsscanning i morgen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

saxa

Mor til David skriver:

og jeg glæder mig helt vildt! Er så nysgerrig

Min kæreste tror det er en pige, jeg tror det er en dreng!

(billedet er 2 uger gammelt - han er ikke hjemme i dag til at tage et nyt )

Vi skal også afsted idag.. Det er bare først kl.16 og der er sq laaang tid til endnu.. Men held og lykke...!!! Bliver spændende at se hvem af jer der har ret.. Jeg gætter på pige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

LinLin

saxi skriver:

Vi skal også afsted idag.. Det er bare først kl.16 og der er sq laaang tid til endnu.. Men held og lykke...!!! Bliver spændende at se hvem af jer der har ret.. Jeg gætter på pige..

Helt vildt spændende!!!!

Hvad gætter I på I venter?

Anmeld

30. marts 2010

LinLin

KaMa skriver:

Det er så spændende. Held og lykke og må du få en masse dejlige billeder med hjem.

Bare de kan se hvad det er så er det (næsten) ligemeget med billeder

Anmeld

30. marts 2010

saxa

Helt vildt spændende!!!!

Hvad gætter I på I venter?

Vi gætter begge på pige Så det er jo bare super spændende.. Tænk sig at man er så utålmodig, at man ikke engang kan vente til MD.. hehe

Anmeld

30. marts 2010

LinLin

saxi skriver:

Vi gætter begge på pige Så det er jo bare super spændende.. Tænk sig at man er så utålmodig, at man ikke engang kan vente til MD.. hehe

hehe.. ja.. Sidste gang fik jeg det slet ikke at vide! Det er vigtigere denne gang synes jeg! Både ifht David - så vi kan kalde den lillebror eller lillesøster (eller navn, når vi helt har besluttet det) og ifht hvor meget man skal ud at købe...  Davids tøj har været temmeligt drenget fra str 62

Anmeld

30. marts 2010

saxa

Mor til David skriver:

hehe.. ja.. Sidste gang fik jeg det slet ikke at vide! Det er vigtigere denne gang synes jeg! Både ifht David - så vi kan kalde den lillebror eller lillesøster (eller navn, når vi helt har besluttet det) og ifht hvor meget man skal ud at købe...  Davids tøj har været temmeligt drenget fra str 62

hehe.. Sidste gang kunne vi heller ikk vente. men der kunne de desværre ikke se det til MD'en, så der måtte vi også bestille en scanning.. Men sys da også helt klart det er mere praktisk at vide det, mht. tøj, navn mm. Meen det er sq ligeså meget nysgerrigheden jeg ikke kan holde ud..  Hvornår skulle du afsted?

Anmeld

30. marts 2010

LinLin

saxi skriver:

hehe.. Sidste gang kunne vi heller ikk vente. men der kunne de desværre ikke se det til MD'en, så der måtte vi også bestille en scanning.. Men sys da også helt klart det er mere praktisk at vide det, mht. tøj, navn mm. Meen det er sq ligeså meget nysgerrigheden jeg ikke kan holde ud..  Hvornår skulle du afsted?

Har tid 11.45!

Anmeld

30. marts 2010

saxa

Mor til David skriver:

Har tid 11.45!

Uhhh.. det er jo nu - næsten.. Ihhh hvor spændende...!! Husk nu lige at opdate hvad det bliver og hvordan det gik..

Anmeld

30. marts 2010

LinLin

Uhhh.. det er jo nu - næsten.. Ihhh hvor spændende...!! Husk nu lige at opdate hvad det bliver og hvordan det gik..

Det kan jeg da slet ikke lade være med  . det må du også!

Anmeld

30. marts 2010

bette

inden du smider en opdatering gætter jeg på en pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.