Gode ideer til kage søges..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

Mille83

Hej

Håber i kan hjælpe, jeg er helt tom for ideer, på søndag skal min familie og min kæreste familie møde hinanden og jeg vil lave en kage.

jeg har lavet en før med lagkagebunde samt hindbærmousse/tobleronecreme og smørcreme (nutella) overtrukket med fondant, den var rigtig god.

Så på søndag skal min påskekage være færdige, kunne godt tænke mig og sætte ingredienser sammen der var lidt friske i det, så kom endelig med nogle gode forslag....?

KNUS og håber i kan hjælpe....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

Ranarupta

Mille83 skriver:

Hej

Håber i kan hjælpe, jeg er helt tom for ideer, på søndag skal min familie og min kæreste familie møde hinanden og jeg vil lave en kage.

jeg har lavet en før med lagkagebunde samt hindbærmousse/tobleronecreme og smørcreme (nutella) overtrukket med fondant, den var rigtig god.

Så på søndag skal min påskekage være færdige, kunne godt tænke mig og sætte ingredienser sammen der var lidt friske i det, så kom endelig med nogle gode forslag....?

KNUS og håber i kan hjælpe....

Jeg synes, at choko-creme er et must, men det er nok fordi jeg er sååå stor fan af chokolade.

Af frugt-fyld har jeg tænkt mig at prøve pærecider-mousse på torsdag, og på et eller andet tidspunkt skal jeg prøve limemousse og også en appelsin...

Og så tror jeg, at blåbær er så lækkert med chokocreme - og det gode er jo, at man ikke behøver at søde bærrene mere end højst nødvendigt...

Anmeld

29. marts 2010

Mille83

Så du vil godt mene at man kan blande pærecider mousse og choko creme sammen, og med chokocreme mener du så fx. toblerone creme?? For er også selv lidt vildt med den pærecider mousse

Har kigget alle opskrifter igennem her, men syntes snart vi mangler flere HEHE

Og har du nogen erfaring med kage uden fyld? Læste lige om en der havde laver chokoladekage og banankage og sat dem sammen med smørcreme og fondant? - for tænkte bare om man så skærer dem op og ligger ovenpå hinanden? Det er da også nemt og dejligt, men nok knap så frisk...Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.