Tak for omtanken...
Kan i øvrigt fortælle at Trine voldringede til mig forleden aften så min tlf næsten ramlede sammen af ren nysgerrighed fordi hun troede jeg preggy!!!!!!
HA, men nej, ikke lige mig.
Men det går vel ok med hende. Hun er efter Roskilde turen begyndt at spise igen. Og her forleden dag slugte hun et helt stykke rugbrød super hurtigt og uden brok så det går den rigtige vej:-)
Tror ikke hun har taget meget på siden, men en smule.
Har det lidt svært med det fordi de alle viser bekymring for hende og hendes helbred. Men bortset fra at hun er tynd er hun ikke mere syg end andre. Hun er jo en glad og meget livlig pige der gerne vil altid selv og er også ret fremmelig synes jeg.
Så den bekymring om at hendes hjerne kunne tage skade pga manglende fedtstoffer, ja den tror jeg ikke helt på. Hendes hoved virke helt som det skal synes jeg.
Troro vitterligt bare hun er en tynd pige og kan ikke se hvordan jeg skal fede hende mere op end jeg gør allerede. SP har også sagt at hun synes det lyder fornuftigt og at vi prøver at give hende de rigtige ting. At hun så titi ikke gider at spise det er noget andet. Men hun får tilbudet og får smagt først. Derefter kan vi give andet mad hvis hun ikke vil spise det. Det giver sig selv at hun er lidt bøvlet når hun både er lidt småtspisende og dermed også kræsen. Men det vigtigste er trods alt hun spiser noget. Om det så er fisk med kartofler eller rugbrød med makrel går vi ikke så meget op i lige u. Hyn får hvad hun kan lide for hun skal jo spise:-)
Så alt i alt går det vel ok, men ikke de store fremskridt vægtmæssigt. Dog havde min læge vejet hende et par 100 g forkert mente sp, så kurven var en smule pænere end de troede.
Men hun er stadig ude af alle linjer i kurvesystemet.
Skal til kontrolvejning den 8 med hende.
Glæder mig til den dag hun kommer op på 9 kg så hun kan vende frem ad i sin stol. Hun GIDER ikke vende den vej mere. Men med den fart hende vægt har rammer hun sgu da først de 9 kg når hun er...bum bum... 16 mdr???
Anmeld