Veninde/veninder søges - Randers og omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.240 visninger
44 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

4xGreve

Hej alle sammen...

Ja her sidder jeg så en dejlig aften som i aften og studer baby.dk og opdager den her søg veninde debat og tænker ja lad os da prøve det så her er jeg:

Jeg hedder Stina er knap 21 år og bor sammen med min vidunerlige mand Frank på 29 år sammen har vi Daniella på knap 2 år.

Jeg søger noget nyt bekendt skab da jeg fakitsk står næsten helt uden, vil gerne ha en veninde man virkelig kan stole på, åben sige overfor, dele alt med, både gode og dårelig dage, en som man kan gå i biffen, på café, ud at spise, ud og shoppe, have hygger aftner mm. med. og en hvor det ikke kun går den ene vej men begge veje.

Mine intresser er ret brede, og der er faktisk ikke det jeg ikke intresser mig for og er altid åben overfor noget nyt!

Jeg ved ikke om jeg har fået det hele med men du er meget velkommen til skrive hvsi du ønsker at vide mere eller der er noget du syntes mangler...

Håber inderligt at nogen melder sig på banen..

Mange varme hilsner Stina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

kamillapetersen91

hej  

jeg hedder kamilla og er 19, jeg er flyttet til viborg, op til min kæreste og ender ingen her, jeg søger også nogle man kan snakke med, jeg har en datter emma på snart 2 måneder, skriv endelig hvis det har interesse  

Anmeld

14. november 2010

MetteDN

Hej ..

Jeg hedder Mette og er 19år.. Jeg bor i Randers sammen med min kæreste Nicolaj på 23år. vi flyttede hertil fra Århus i juli, men jeg står også med problemet at jeg stort set ikke kender nogen heroppe.

Jeg er gravid i 12.uge

Anmeld

14. november 2010

havenielsen

WiitrioeN skriver:

Hej alle sammen...

Ja her sidder jeg så en dejlig aften som i aften og studer baby.dk og opdager den her søg veninde debat og tænker ja lad os da prøve det så her er jeg:

Jeg hedder Stina er knap 21 år og bor sammen med min vidunerlige mand Frank på 29 år sammen har vi Daniella på knap 2 år.

Jeg søger noget nyt bekendt skab da jeg fakitsk står næsten helt uden, vil gerne ha en veninde man virkelig kan stole på, åben sige overfor, dele alt med, både gode og dårelig dage, en som man kan gå i biffen, på café, ud at spise, ud og shoppe, have hygger aftner mm. med. og en hvor det ikke kun går den ene vej men begge veje.

Mine intresser er ret brede, og der er faktisk ikke det jeg ikke intresser mig for og er altid åben overfor noget nyt!

Jeg ved ikke om jeg har fået det hele med men du er meget velkommen til skrive hvsi du ønsker at vide mere eller der er noget du syntes mangler...

Håber inderligt at nogen melder sig på banen..

Mange varme hilsner Stina

Hej Stina

Er det kun dig der søger veninder, for vi er et par som søger nogle andre par at være sammen med, og spise noget god mad med og tage på ture, eller bare have en hyggelig dag hvor børnene kan lege sammen.

Sammen har vi Emma på 2.5, og en ny på vej, som kommer til januar :-), dette bliver også en pige. Min mand er 26, læser til automatik, og er i færd med at finde en læreplads, hvilket ikke er så nemt lige for tiden. Jeg selv læser til pædagog og har stadig 2 år tilbage.

Vi kommer fra en lille by udenfor Silkeborg.

Hilsen Henrik og Sabrina

Anmeld

15. november 2010

4xGreve

havenielsen skriver:

Hej Stina

Er det kun dig der søger veninder, for vi er et par som søger nogle andre par at være sammen med, og spise noget god mad med og tage på ture, eller bare have en hyggelig dag hvor børnene kan lege sammen.

Sammen har vi Emma på 2.5, og en ny på vej, som kommer til januar :-), dette bliver også en pige. Min mand er 26, læser til automatik, og er i færd med at finde en læreplads, hvilket ikke er så nemt lige for tiden. Jeg selv læser til pædagog og har stadig 2 år tilbage.

Vi kommer fra en lille by udenfor Silkeborg.

Hilsen Henrik og Sabrina

Hej nej det er ikke kun mig, Vi søger også gerne par vi kan være sammen med som du beskriver...

Anmeld

15. november 2010

4xGreve

MetteDN skriver:

Hej ..

Jeg hedder Mette og er 19år.. Jeg bor i Randers sammen med min kæreste Nicolaj på 23år. vi flyttede hertil fra Århus i juli, men jeg står også med problemet at jeg stort set ikke kender nogen heroppe.

Jeg er gravid i 12.uge

Hej du må undskylde jeg først skriver nu men har ikke set at der er blevet svaret på mit indlæg... du er meget velkommen til at skrive en PB til mig hvis du stadig søger nogen veninder

Anmeld

15. november 2010

4xGreve

kamillapetersen91 skriver:

hej  

jeg hedder kamilla og er 19, jeg er flyttet til viborg, op til min kæreste og ender ingen her, jeg søger også nogle man kan snakke med, jeg har en datter emma på snart 2 måneder, skriv endelig hvis det har interesse  

Hej...

Hvor til viborg er du flyttet? jeg er helt klart interesseret  i nye bekendskaber!

Anmeld

15. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

MetteDN skriver:

Hej ..

Jeg er gravid i 12.uge

hej...

jeg bor oz i randers med min mand thomas på 32, min søn oliver på snart 2år og min datter på 8mdr. plus to bonus børn hver anden weekend...

jeg hedder jeanett og er snart 26år.

hvor i randers bor du?

Anmeld

15. november 2010

4xGreve

jcmoller skriver:

hej...

jeg bor oz i randers med min mand thomas på 32, min søn oliver på snart 2år og min datter på 8mdr. plus to bonus børn hver anden weekend...

hvor i randers bor du?

Jeg bor i en lille by uden for Randers der hedder langå...

Anmeld

15. november 2010

4xGreve

jcmoller skriver:

hej...

hvor i randers bor du?

Hvor kommer du fra i Randers?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.