Randers og nærmeste omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

Vingummien

Så må man hellere udnytte at Henrik var så venlig at prøve det her.

Jeg er har ikke så mange veninder osv efte rjeg har fået Emil og bruger faktisk alt min tid på ham også fordi jeg gerne vil. Da mig og faren er gået fra hinanden, mangler jeg mere end nogensinde nogle flere at snakke med osv da det hurtig kan blive ensomt i længden.

Jeg er selv 24 og har Emil på 20mdr.

Og alt behøves jo ikke at omhandle de små, så alle er velkommen til at skrive hvis de sidder i samme situation og er herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

JustAnotherName

Mit navn er Katrine, og jeg er 28 år.

Jeg er mor til Bianca fra september 2007 (2½ år)
Og til Celina fra maj 2009 (10 måneder gammel).

Jeg bor i et lille hus i udkanten (10 min fra centrum) af Randers sammen med min forlovede, Kenneth på 33, som jeg har været sammen med i 5 år.
Vi skal giftes nu her til maj.

Jeg kommer oprindeligt fra Skanderborg, og flyttede så nogle år til Århus, indtil jeg mødte Kenneth, og flyttede sammen med ham.

Nu har jeg boet i Randers i knap 4 år, og jeg har da fået nogle bekendskaber ud af, at være blevet mor (mødregrupper), men jeg savner, at have en god veninde til at tale med om stort og småt og hygge sig sammen med.
- Både på tomandshånd og også sammen med vores børn (+ evt. partnere).

Hvis der er noget jeg har glemt at fortælle, eller som du gerne vil vide om mig, så spørg endelig!

Ellers er du også meget velkommen til at skrive til mig privat.

Mvh. Katrine.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. marts 2010

JustAnotherName

Så må man hellere udnytte at Henrik var så venlig at prøve det her.

Jeg er har ikke så mange veninder osv efte rjeg har fået Emil og bruger faktisk alt min tid på ham også fordi jeg gerne vil. Da mig og faren er gået fra hinanden, mangler jeg mere end nogensinde nogle flere at snakke med osv da det hurtig kan blive ensomt i længden.

Jeg er selv 24 og har Emil på 20mdr.

Og alt behøves jo ikke at omhandle de små, så alle er velkommen til at skrive hvis de sidder i samme situation og er herfra

Susanne, vi to kan da sagtens finde ud af, at lave noget sammen en dag, hvis du har lyst?!?

Det er jo muligt at Emil, Bianca og Celina kan lege sammen.

Vi to kunne også sagtens bare ses, mens ungerne er i vuggestue, og snakke.... Måske der er mere at tale om, end vi lige ved. Og sikkert også en helt anden måde, man får snakket sammen på, hvis vi ses på tomandshånd, end når vi har mødtes flere til div. NS-træf.

Vi kunne også tage en tur i regnskoven engang sammen med børnene.
Lige bortset fra, at vi herhjemme ikke har fået årskort dertil endnu i år, og pengene ikke er der til det lige i øjeblikket - Men ellers, ihvertfald som nogle ideer til noget, som vi evt. kunne gøre sammen....

Anmeld

31. marts 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Susanne, vi to kan da sagtens finde ud af, at lave noget sammen en dag, hvis du har lyst?!?

Det er jo muligt at Emil, Bianca og Celina kan lege sammen.

Vi to kunne også sagtens bare ses, mens ungerne er i vuggestue, og snakke.... Måske der er mere at tale om, end vi lige ved. Og sikkert også en helt anden måde, man får snakket sammen på, hvis vi ses på tomandshånd, end når vi har mødtes flere til div. NS-træf.

Vi kunne også tage en tur i regnskoven engang sammen med børnene.
Lige bortset fra, at vi herhjemme ikke har fået årskort dertil endnu i år, og pengene ikke er der til det lige i øjeblikket - Men ellers, ihvertfald som nogle ideer til noget, som vi evt. kunne gøre sammen....

Ja er med på"alle ideer hehe, Skal selv have et årskort til regnskoven når pengene er til det, Emil elsker at kommer derned Især ved fiskene

Så det er jeg helt med på

Anmeld

13. november 2010

kamillapetersen91

hej  

jeg hedder kamilla og er 19..

jeg er flyttet fra horsens og op til min kæreste her i viborg, jeg søger selv nogle at snakke med da jeg ingen kender heroppe... jeg har en datter emma, på snart 2 måneder,, skriv endelig hvis det har interesse  

Anmeld

14. november 2010

Laulund87

Jeg er altid klar på at mødes, det ved du jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.