Er det bare mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.298 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. maj 2008

KHS

...som til tider synes, det er VANVITTIGT hårdt med to små prutter (L)(L) på én gang?
Og er det bare mig, der nogle aftener er ved at rive håret ud af hovedet af frustrering >( fordi den ene eller begge børn har besluttet sig for, at de bare ikke vil sove?
Er det bare mig, der er totalt udmattet af at rende rundt og holde styr på to små nysgerrige børn på én gang?
Er det bare mig, som er helt galt på den??? (?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2008

Heidi B

NEJ!!!!!! Det er ikke bare dig, sådan har jeg det også... :'( men heldigvis ikke så tit.... ;) Synes at det er i perioder.... Også afhængig af hvor meget søvn jeg har fået.... :P Men der skal heldigvis ikke så meget til at vende bøtten igen!!! (L) (H) Heidi

Anmeld

29. maj 2008

linemus

Nej, det er bestemt ikke bare dig :)

Signe og Nanna er næsten 11 mdr. og der er bare fart over feltet. Hele tiden er de afsted og piller i alting - heldigvis kravler de oftest samme vej :D Men jeg synes godt nok tit, jeg henter dem - først den ene, så den anden, så den ene igen, som jo er kravlet ud igen osv...... 8D

Synes den ene dag tager den anden... skifte, skifte, made, skifte, skifte, ud og sove, skifte, skifte, made, lege, skifte, skifte, ud og sove, skifte, skifte, made, skifte, skifte, i seng. Heldigvis går det nogenlunde med at falde i søvn om aftenen, men vi (læs: JEG) har godt nok også taget min del af baby-der-ikke-vil-sove-og-skriger.

Men oveni alt det hårde, synes jeg, det er fantastisk at iagttage dem, når de leger sammen, hvilket de er super gode til. De leger fanger og skraldgriner af hinanden, mens de leger med en vasketøjs-net-kurv. En dag sad de på gulvet overfor hinanden og "snakkede" sammen. Det kan da ikke blive mere kært.

Knus Line - der suger alt det positive til mig, så jeg kan komme igennem dagen, men falder død om, når der endelig er ro om aftenen, og lader rod være rod...

Anmeld

29. maj 2008

KHS

Glad for at høre, det ikke bare er mig :$

Som regel er tvillingerne også ret nemme. De har sovet i hver deres seng på samme værelse siden de var 3 måneder, og har også altid sovet igennem fra kl 19-06
For tiden er det bare lidt (meget) svært at få dem til at sove, og det er dét, der kan få frustrationerne op i mig efter en lang dag...
Men alt det gode opvejer heldigvis det "dårlige", og jeg glæder mig altid til næste dag, når de vågner og smiler til mig som det første (L)
Og den glæde de har af hinanden nu, hvor de faktisk "leger" og snakker sammen; griner af hinanden... :D
De ER de bedste, smukkeste og mest kloge børn... Nogle gange kan de bare være en kæmpe mundfuld!!!

Men tak for jeres svar!!!

(H)

Anmeld

29. maj 2008

linemus

Hej igen

Mine er fra juli, så jeg følger selvfølgelig med inde på Juli 07, og har det sidste stykke tid læst om flere børn, der bl.a. har svært ved at ville sove om aftenen. Så det kan jo være pga. et tigerspring, og "bare" være en periode de skal igennem lige nu. Selvom det er skidehårdt og træls, så vender det garanteret igen lige pludselig ;)

Knus Line

Anmeld

29. maj 2008

KHS

Har også tænkt at det måske (forhåbentligt) bare er en periode de skal igennem. Børn får jo på et tidspunkt seperationsangst, og kan vågne op midt om natten og begynde at græde fordi mor og far ikke lige er der. Så det kan jo være, at det er dét de går igennem lige nu :S
Den tanke kan jo bare være lidt svært at fastholde, når klokken runder 23 og overtrætheden sætter ind :(
Men heldigvis starter en ny og frisk dag igen derefter...

(H)
Katja

Anmeld

7. juni 2008

Karina

hejsa
Jeg synes det er blevet nemmere jo ældre de er blevet. Jeg gør ikke det første år om igen. Men jeg synes også bar det var så synd for Magnus som var 2 da han blev storebror til de 2. Det første år kom jeg ikke meget "ud".

Nu render de efter hinanden, både og leger og ikke mindst skændes - og helten det er brormand. Det skal helt sikkert nok blive godt.
(H) Karina

Anmeld

8. juni 2008

twinboys

Hej mine drenge er nu 5år og jo jo I har noget at se frem til... Det bliver lettere jo ældre børnene bliver...
Ønsker jer pøj pøj med det hele...:))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.