Nej, det er bestemt ikke bare dig :)
Signe og Nanna er næsten 11 mdr. og der er bare fart over feltet. Hele tiden er de afsted og piller i alting - heldigvis kravler de oftest samme vej :D Men jeg synes godt nok tit, jeg henter dem - først den ene, så den anden, så den ene igen, som jo er kravlet ud igen osv...... 8D
Synes den ene dag tager den anden... skifte, skifte, made, skifte, skifte, ud og sove, skifte, skifte, made, lege, skifte, skifte, ud og sove, skifte, skifte, made, skifte, skifte, i seng. Heldigvis går det nogenlunde med at falde i søvn om aftenen, men vi (læs: JEG) har godt nok også taget min del af baby-der-ikke-vil-sove-og-skriger.
Men oveni alt det hårde, synes jeg, det er fantastisk at iagttage dem, når de leger sammen, hvilket de er super gode til. De leger fanger og skraldgriner af hinanden, mens de leger med en vasketøjs-net-kurv. En dag sad de på gulvet overfor hinanden og "snakkede" sammen. Det kan da ikke blive mere kært.
Knus Line - der suger alt det positive til mig, så jeg kan komme igennem dagen, men falder død om, når der endelig er ro om aftenen, og lader rod være rod...
Anmeld