Augusta født 24.03 - kl. 7:12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2010

Manne

Stort tillykke med hende :-) Sikke da en omgang, men godt alt endte godt.

God påske.

Kh. Marianne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Pookie

Dejligt alt endte godt . Stort tillykke med hende

Anmeld

2. april 2010

jullemai skriver:

Kære alle

Ja, så fødte jeg altså, helt uplanlagt og 3,5 uge for tidligt...

Vågnede d. 24.03 kl. 530 ved at vandet gik i en stor skylle i sengen. Da jeg pga bækkenløsning og pga. hovedet ikke stod fast, havde fået at vide at jeg skulle blive liggende, blev kæresten beordret til at se efter om det var vand - eller?

Det viste sig så at jeg lå i en kæmpe blodpøl og jordmoderen sendte derfor straks en ambulance efter mig. Jeg blev kørt med udrykning til Skejby fordi jeg havde mistet 2,5 liter blod (og også fostervandet som jo var gået) - og Janus og Anna-Mai skulle så komme straks derefter. Jeg ankom til Skejby 6:23 og de blev enige om at det var moderkagen der var gået løs og at bebs skulle tages med kejsersnit med det samme. Der blev ringet og skyndt på Janus, som gav den ekstra gas ud af Randersvej. Han fik plantet Anna-mai foran "Morgenhår" i venteværelset (indtil bedsteforældrene ankom som bor en time væk) - og 2 minutter efter han var kommet ind på operationsstuen, trak de lille Augusta ud. Hurtig levering

Og rigtigt nok havde jeg været gravid med en kæmpe baby - for hun var i uge 36+4 og vejede 3250 kg og var 49 cm. Så det var nok fint jeg ikke gik tiden ud -Er jo gået langt over tiden de første 2 gange, så det var godt nok en overraskelse. Men en dejlig én af slagsen....

Vi er nu hjemme igen og alt er fint. Ej, hvor kan i godt glæde jer - det er bare SÅ fedt... Dog har man godt nok flere smerter efter kejsersnit end efter en rigtig fødsel, så lange gå-ture må lige vente lidt på sig. Til gengæld gik fødslen jo hurtigt.

Glæder mig rigtig meget til at høre fra jer alle når jeres bebs ankommer og glæder mig til at se jer fra Århus, når vi mødes næste gang.

Stort tillykke med hende!! 

Kommer der ikke snart nogle billeder af vidundret!?!

Stine 35+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.