Mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.430 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

NoName

Så fik jeg taget mig sammen til et par nye mave billeder.

Taget idag hvor jeg er 22+5

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

CamillaT89

Flot mave, og hvor er du dog slank

Anmeld

29. marts 2010

LinLin

Jeg er større end dig ... 16+4 i dag hmm... Hvem der bare kunne have "skjult" det lidt længere

Anmeld

29. marts 2010

Anne85

noname skriver:

Så fik jeg taget mig sammen til et par nye mave billeder.

Taget idag hvor jeg er 22+5

Åh hvem der bare var så slank.... smuk smuk smuk.... du kommer til at blive en af de heldige hvor maven bare sidder LIGE PÅ...

Anmeld

29. marts 2010

L-Mortil3

Så fin så fin så fin!!!!

Anmeld

29. marts 2010

NoName

Anne85 skriver:

Åh hvem der bare var så slank.... smuk smuk smuk.... du kommer til at blive en af de heldige hvor maven bare sidder LIGE PÅ...

Ved også godt hvor de 10 kg, jeg allerede har taget på, har placeret sig.... - PÅ BAGDELEN og lårene

Anmeld

29. marts 2010

Anne85

noname skriver:

Ved også godt hvor de 10 kg, jeg allerede har taget på, har placeret sig.... - PÅ BAGDELEN og lårene

Så har du dælme også trængt til at få lidt sul på kroppen for du er da bare så fin

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

Det er godt nok en smuk baby-hule Og jeg kan ikke se nogle ekstra kg! Du er bare smuk!

Anmeld

29. marts 2010

NoName

Tak... Man er jo altid sin egen største kritiker... Men det varmer da at høre positive indput fra jer piger...

Har ellers hørt denne mange gange idag: "Hold da op du er godt nok stor... det må da være lige om hjørnet" - Hmm nej, der er 4 mdr tilbage???!!

Anmeld

29. marts 2010

Anne85

noname skriver:

Tak... Man er jo altid sin egen største kritiker... Men det varmer da at høre positive indput fra jer piger...

Har ellers hørt denne mange gange idag: "Hold da op du er godt nok stor... det må da være lige om hjørnet" - Hmm nej, der er 4 mdr tilbage???!!

Åh kender det... "det er godt nok lige oppe over hva"... "neeeej der er faktisk 3 måneder endnu "... hvorefter folk så svarer "nøøøj så kommer du godt nok til at blive stor"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.