(marts) Jubii! Så drøner Maya også derudaf!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

MoarViborg

Hun har længe gået fem små skridt - men ALDRIG mere end det ad gangen! Nu fandt jeg ud af hvordan jeg skulle lokke hende til at gå liiidt længere ;-)

Ehhm.. øv! kan slet ikke finde ud af at lægge videoen herind i tråden?? Har uploaded den til video-tingen på min profil, men den skriver bare fejl på siden når jeg vil lægge den herind?

Men I kan se den på min profil hvis I har lyst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

Misjelle

MoarViborg skriver:

Hun har længe gået fem små skridt - men ALDRIG mere end det ad gangen! Nu fandt jeg ud af hvordan jeg skulle lokke hende til at gå liiidt længere ;-)

Ehhm.. øv! kan slet ikke finde ud af at lægge videoen herind i tråden?? Har uploaded den til video-tingen på min profil, men den skriver bare fejl på siden når jeg vil lægge den herind?

Nej hvor er hun bare skøn ... det ser bare så sødt ud Herhjemmer er mad også stor motivation for rigtig mange ting hehe Vi er dog overhovedet ikke i nærheden af gå stadiet endnu. Linus er kun lige inden for den sidste uge begyndt at ville gå når han holder fat i os med begge hænder hehe

Hun er dejlig din lille tøs

Michelle

Anmeld

29. marts 2010

Moar'en

MoarViborg skriver:

Det ser bare helt vildt sødt ud som hun går og åbner og lukker munden. Viktor går stadig kun rundt ved ting, men idag er første gang hvor man kunne se på ham at han overvejede at slippe, men han turde ikke alligevel. Så mon ikke han snart prøver at slippe

Anmeld

29. marts 2010

Muffinmus

Tillykke med gå trolden:-)

De er bare SÅ stort et skridt og de bliver så stolte hver gang:-)

Anmeld

29. marts 2010

MoarViborg

Tak piger  Det SER virkelig også mega kært ud når hun vralter afsted! Men æhh.. jeg har vist kørt hende liiidt for hårdt i dag, for da farmand kom hjem fra arbejde her til aften gad hun da bare SLET ikke vise hvad hun har lært i dag - godt jeg nåede at få en video

Anmeld

29. marts 2010

Diana...

EJ hvor er hun bare dygtig det er bare så stort når de går de første skridt og det ser bare så SØDT ud. 

Anmeld

30. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nøj, hvor er hun bare sød  

Lina er slet ikke så langt. Hun kravler stadigvæk ikke - hun hiver sig frem. Men hun er begyndt, at gå efter gåvogn, motorcykel mv - på sine knæ. Hun rejser sig stadigvæk ikke op. Hun har gjort det en gang i sidste uge. Hun rejser sig dog op når hun sidder på sin gåvogn eller i sit badekar. Det er ikke fordi, at hun ikke kan, da hun også gør det når jeg tager hende i hænderne. Men det virker bare som om, at hun ikke ved, at hun kan. Men jeg er sikker på, at det nok skal komme  Hun går forresten når man holder hende i hænderne og har gjort det i flere måneder.

Anmeld

31. marts 2010

Mira0911

Tillykke - Hvor ser hun skøn ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.