Fik det ikke :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

Anonym trådstarter

Jeg er anonym fordi mit arbejde ikke ved at jeg søger nyt..

Der er en del af jer der ved hvem jeg er, har ævlet om det her job i et godt stykke tid på fb, mit drømmejob fra 9-15 hver dag i den by jeg bor og det hele. Troede det var helt sikkert at jeg fik det, alt er gået perfekt men det gjorde jeg altså ikke - med mindre hende der kommer og skriver under i morgen ikke skriver under men selvfølgelig gør hun det

Nå, men nu er jeg bare mega ked af det - troede, håbede og var næsten sikker ellers..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

Siber

Anonym skriver:

Jeg er anonym fordi mit arbejde ikke ved at jeg søger nyt..

Der er en del af jer der ved hvem jeg er, har ævlet om det her job i et godt stykke tid på fb, mit drømmejob fra 9-15 hver dag i den by jeg bor og det hele. Troede det var helt sikkert at jeg fik det, alt er gået perfekt men det gjorde jeg altså ikke - med mindre hende der kommer og skriver under i morgen ikke skriver under men selvfølgelig gør hun det

Nå, men nu er jeg bare mega ked af det - troede, håbede og var næsten sikker ellers..

Åh nej sikke noget lort

En stor trøste krammer til dig

Knus Siber

Anmeld

29. marts 2010

BK

Øv altså... Stakkels dig... 

Sådan noget møg når du nu så gerne ville have det...

Anmeld

29. marts 2010

Mie A

SKOD! -  min kære bror sagde til mig forleden, at alt sker for en grund. Fordi du ikke fik dette job, er det fordi der venter dig noget endnu bedre 

Anmeld

29. marts 2010

Anonym trådstarter

Mie A skriver:

SKOD! -  min kære bror sagde til mig forleden, at alt sker for en grund. Fordi du ikke fik dette job, er det fordi der venter dig noget endnu bedre 

Det var lige hvad jeg havde behov for at høre - håber din bror har ret

Anmeld

29. marts 2010

Grynt

Øv øv noget gylle. Ved du virkelig havde sat dit hjerte på dette job, øv.

Anmeld

29. marts 2010

Marco2

nej hvor trælst. Op på hesten igen. Det rigtige job for dig er lige om hjørnet.

AG

Anmeld

29. marts 2010

Kaufie

Øv for dig!

Men det lader til du har været tæt på, så det er da bare om at holde sig lidt til og lade dem vide, at du stadig er interesseret. så kan det være de spørger dig næste gang de får brug for en ny medarbejder i stedet for at annoncere efter en.....

Anmeld

29. marts 2010

Muffinmus

æv bæv og sur røv...

Håber sgu der dukker noget andet op der kan måle sig med det

Anmeld

29. marts 2010

Anonym trådstarter

Tusind tak alle sammen.. Tager over på mit arbejde her snart og hører om der virkeligt ikke er nogen muligheder for at gå ned i tid eller komme i en anden afdeling, håber det hele løser sig men er bange for at der ikke er noget at gøre.. Må bare se om vi kan få tingene til at hænge sammen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.