4 x svag positiv, 1 x negativ :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

200310

hej til alle..

Jeg gik lidt i troen om at jeg var gravid.. er rigtig træt..

Vi har længe, meget længe forsøgt, men uden held.. vi blev derfor insimeret den 20/3.. og skulle først teste det den 2/4.. men kunne simpelthen ikke vente og har taget en del test:-)

4 viste svag positiv i løbet af 4 -5 min. og nu har jeg taget en mere og meget trist må jeg fortælle at den viste meget tydeligt NEGATIV..

hvad skal man vælge at stole på?? de 4 positive eller den 1 negative:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

200310

200310 skriver:

hej til alle..

Jeg gik lidt i troen om at jeg var gravid.. er rigtig træt..

Vi har længe, meget længe forsøgt, men uden held.. vi blev derfor insimeret den 20/3.. og skulle først teste det den 2/4.. men kunne simpelthen ikke vente og har taget en del test:-)

4 viste svag positiv i løbet af 4 -5 min. og nu har jeg taget en mere og meget trist må jeg fortælle at den viste meget tydeligt NEGATIV..

hvad skal man vælge at stole på?? de 4 positive eller den 1 negative:-)

hvad ville i vælge at tro på?? indtil blodprøven

Anmeld

29. marts 2010

Simplyred

det kommer jo an på hvornår du har testet...de første 4 positive har nok været resterne af det du sprøjter dig med, mens den 5 negative er tegn på at det nu er ude af din krop.....-hvis du nu tester positiv igen indenfor ikke så mange dage, så er den hjemme!!

Anmeld

29. marts 2010

200310

Thomsen77 skriver:

det kommer jo an på hvornår du har testet...de første 4 positive har nok været resterne af det du sprøjter dig med, mens den 5 negative er tegn på at det nu er ude af din krop.....-hvis du nu tester positiv igen indenfor ikke så mange dage, så er den hjemme!!

så må vi nok vente til den 2 med at teste igen.. uhh den lange, dumme ventetid.. :-)

tak for dit svar..

Anmeld

29. marts 2010

Sofiedk

Det tar altid omkring en 8-12 dage før ægløsnigssprøjten er ude af kroppen og det kan sagtens være rester fra den der har gjort udslag på de positive test. Hvis testen begynder at blive positiv igen vil der helt sikkert være håb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.