Jeg har aldrig rigtig prøvet nogle methoder i den tid, men vi har haft det samme problem. Dengang har jeg ammet ham i søvn, så jeg var oppe mange gange om natten. Jeg har måske ammet 3 eller 4 gange fra 8 til 7 om morgenen. Men jeg fand uf ad, at det var også den sk**e sut som har holt ham vågn!!!! Jeg skulle også op flere gange for at putte sutten tilbage i munden. Og folk elsker sutter (generelt) men her i huset har været et problem. Da han var 9 måneder gad jeg virkeligt ikke mere. Han fand også på at kaste den ud som leg. Så jeg tog sutten af ham og siden den kunne han sove bedre! Så fra han blev puttet kunne han sove måske 4 timer! Og så ville han amme og efter et par timer vågnede igen og jeg ammede ham. Og tidligt om morgenen har jeg også ammet ham. Men han sov tydligt bedre uden sut, det har givet os rollige natte, for jeg skulle kun amme og ikke mere give sut ind i mellem...
Men du skal også passe på, for der er nogle perioder, hvor de har mere brug for tryghed eller de har uro i kroppen pga udvikling og de vågner bare...
Anmeld