Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og her tænkes ikke på frugt.
Hvad har i til at give dem hvis de bare lige skal have en lille hygge ting. Tænker på f.eks et alternativ til slik som også kan holde sig længere en frugt og grønt men samtidig sundt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Små rosinpakker, figenstænger, gulerødder, agurk, kiks, riskager, ostehaps.
Det er ikke lutter SUNDE ting, men bare sådan til at give,når sulten lige skal holdes hen, indtil der skal gang i gryderne...
her er det knækbrød, rosiner eller æbler og banan.
kiks, akurk, små youguerter fra nestle fra 6 mdr (min datter er 9 mdr)
her hjemme bruger vi også skorper, de er også rigtigt gode når der er tænder på vej.
Knækbrød, kryddere, havregryn, div. frugt, agurk, peberfrugt, gulerødder, figenstænger, rosiner,
Ostehaps, figenstænger, rosinr, svesker, marie kiks, kiks fra hipp, riskager, knækbrød, frugt, drikke yoghurt, frugtmos.
Prøver og varrier det så hun ikke blir træt af tingene.
Ostehaps, kiks, knækbrød, rosiner, figenstænger, tørrede tranebær (Som vores datter faktisk tror er slik), riskager, hjemmelavet frugtmos i fryseren og diverse slags frugt og meloner.
Jeg har forskellig frugt og grønt, tørrede abrikoser og riskiks...
MEN!!! Nu så jeg lige flere af jer nævner rosiner...Det har osse været i skabene hér, men jeg har så efterflg. hørt fra MANGE, at rosiner ikke er sunde for maverne- noget med noget svamp?? - Ihvertfald ikke før de er 1 år! Er det en skrøne eller hvad? For rosiner hitter her - og det er da synd at udelukke dem hvis der bare er tale om endnu en af de der skrøner...
De må gerne få rosiner i små mængder, altså de små æsker ser jeg intet farligt i. Bare de ikke får dem hver dag.
Her er det tørred øko frugter fra den lokale grønthandler ( jordbær, anans osv) Hjemmelaved popcorn, figenstænger, chips (så han ikke får alt det sukker) Kiks i forskellige udgaver, cherios ringe...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128