Gok gok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

Bamme

Anyone?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

Hyner

Yep... men on and off, Emma har jo påskeferie..

Anmeld

29. marts 2010

Bamme

Hyner skriver:

Yep... men on and off, Emma har jo påskeferie..

Nårh...

Bet'ski er lige afleveret i vs, og jeg skal snart på job.

Synes godt nok jeg er lidt træt idag, vi så Den sidste samurai igår, fårk den er god!

Anmeld

29. marts 2010

Hyner

Ja sådan er det jo når man ikke kan finde sin seng... Vi skulle se flammen og citronen, men da jeg kippede hen på sofaen kl 21.30 så kunne jeg jo ligesågodt valdre i seng...

Anmeld

29. marts 2010

Louise mortil4

pip pip men også on and off, alle institutioner her i varde kommune holder lukket idag, tirsdag og onsdag så jeg er hjemme ned ikkemindre end 4 unger alene.

Anmeld

29. marts 2010

Bamme

mortil4 skriver:

pip pip men også on and off, alle institutioner her i varde kommune holder lukket idag, tirsdag og onsdag så jeg er hjemme ned ikkemindre end 4 unger alene.

Go' fornøwels....

Godt det æ er mæ! Jeg ville få PIP!

Anmeld

29. marts 2010

Hyner

mortil4 skriver:

God dam!!! Held og lykke siger jeg bare.. Synes jeg har rigeligt med Emma og en i maven

Anmeld

29. marts 2010

Louise mortil4

det er godt de 3 af dem sover til middag endnu så jeg ser frem til en pause her omkring middag.... glæder mig allerede. Havde ellers planlagt en gå tur sammen med dem idag, men nu pisser det jo ligesom ned så det må vist vente.

Anmeld

29. marts 2010

Bamme

mortil4 skriver:

det er godt de 3 af dem sover til middag endnu så jeg ser frem til en pause her omkring middag.... glæder mig allerede. Havde ellers planlagt en gå tur sammen med dem idag, men nu pisser det jo ligesom ned så det må vist vente.

Der er jo ikke noget som hedder dårligt vejr, så på med regntøjet og ud og snus til den friske regnvejrsluft!

Anmeld

29. marts 2010

Louise mortil4

behøver jeg sige der er længe til kl 15 hvor jeg skal jobbe igen og manden overtager til jeg kommer hjem igen kl 18.30?? Men i morgen og onsdag har jeg dem alene fra de står op til de skal i seng igen, manden skal overarbejde så de kan blive klar til at holde påske..... nitte, tror vi skal ha rugbrød til aften i hvertfald onsdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.