show me your goods ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.813 visninger
28 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

mariamiss6

Jeps. jeg har simpelthen brug for hjælp og inspiration til et snarligt indkøb...

så vis mig jeres arbejdsredskaber - altså af den formgivende slags - og vis mig også gerne hvad i fik dem brugt til....

jeg tænker på blomster udstikkere, og border udstikkere. evt. også imprægneringsdimser. jeg kan næsten ikke overskue udvalget på den engelske side lige nu.

Jeg skal måske lave en dåbskage, og tænker selvfølgelig baby blocks og bamser. måske en vugge, og et par baby sko....

og så en fin bord.

Men jeg har kun sommerfugle udstikkere lige nu. og slet ingen blomster dimser, eller noget som helst andet formgivende.... (altså jo hjerter og stjerner, men det tænker jeg ikke at bruge til en dåbskage)

Kom glad, vis mig jeres udstikkere og diverse dingenoter

pssst gerne rigtig hurtigt, for ellers går jeg bare shop amok liiiige om lidt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

mariamiss6

oooog opsedasse

Anmeld

29. marts 2010

mariamiss6

er gået amok haha.... så i behøver ikke svare her alligevel

Anmeld

29. marts 2010

3rollinger

Hej Maria

Og hvad har du saa koebt?

Sorry, kunne ikke lige overskue at tage billeder og den slags med 3 boern hjemme paa paaskeferie. Saa ellers godt dit indlaeg i morges. Og saa har jeg i virkeligheden nok heller ikke den store erfaring i formgivning...endnu

Anmeld

29. marts 2010

mariamiss6

hos cake craft shoppen:
pakken med fire 5-bladede blomster.
hånd og fod udstikkere
pakken med 4 daisy udstikkere
funky alfabetet stort og småt
daisy center stamps i 6 størrelse - sæt (dovenskaben længe leve)
sæt med 24 miniature geometriske udstikkere... der stod de var op til 4 cm, håber det er stort nok så til forskellige ting.

hos house of hobby

1 stk. ''Skubbe-ud'' forme - søskaller (39003) á 17,50 - Ialt: DKK 17,50
1 stk. Makin's Plastic Gun Extruder (35004) á 25,00 - Ialt: DKK 25,00
1 stk. Makin's Professionel Clay Tools™ (35053) á 100,00 - Ialt: DKK 100,00
1 stk. ''Skubbe-ud'' forme - kanter (39006) á 17,50 - Ialt: DKK 17,50
1 stk. Clay Cutter Tin Set - geo (37003) á 24,00 - Ialt: DKK 24,00
1 stk. ''Skubbe-ud'' forme - blade (39001) á 17,50 - Ialt: DKK 17,50

Det var vidst det

Anmeld

29. marts 2010

mariamiss6

Billeder, til fordel for den skønne zafir

jeg er kommet til at købe geometriske forme begge steder, måske du ender med at få den ene pakke, hvis de er alt for ens  eller altså, det er den grønne pakke jeg har købt forkert tror jeg... den kostede kun 25 kroner, så den må du gerne få tror jeg.... jeg skal lige se den når den lander

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

Billeder, til fordel for den skønne zafir

jeg er kommet til at købe geometriske forme begge steder, måske du ender med at få den ene pakke, hvis de er alt for ens  eller altså, det er den grønne pakke jeg har købt forkert tror jeg... den kostede kun 25 kroner, så den må du gerne få tror jeg.... jeg skal lige se den når den lander

Wauw wauw Så kan du for alvor gå udstikker amok Fedt ...

Anmeld

29. marts 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Wauw wauw Så kan du for alvor gå udstikker amok Fedt ...

jeps. jeg kan slet ikke vente

Anmeld

29. marts 2010

Anasmor

Nej hvor er det et fint sæt, den der sampak der er under den grønne geo.. hvor har du købt den og pris ?

Anmeld

29. marts 2010

mariamiss6

Anasmor skriver:

Nej hvor er det et fint sæt, den der sampak der er under den grønne geo.. hvor har du købt den og pris ?

altså du mener det røde geometriske sæt? det er fra cakecraftshop.....

Her aller nederst

http://www.cakecraftshop.co.uk/shop/2/77/115/index .htm

Hvis du skal handle noget nogen steder så råb lige højt, for jeg glemte tylosepulveret og en ekstra bøtte sort farve....

har du forøvrigt erfaring med at lave en god sort ved først at farve blå, og så sidenhen tilsætte sort?

det er sådan jeg laver den røde - først pink så christmas red, fordi jeg kun har den pakke med 10 farver jeg ikke selv vælger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.