(februar) Nej... Ikke også mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

Mira0911

Som sagt er Julie stadig små syg...

Igår aftes måtte jeg ligge mig, med opkast... Vi havde lige gjort klar til at skulle se XFactor...
Der måtte jeg så træde fra og ligge mig...

Jeg kastede op i lange baner...

Jeg var så ked af, at jeg slet ikke kunne tage mig af julie, give hende noget at spise eller skifte ble på hende... Allan måtte stå med det hele selv, hvilket han også fint kunne klare uden problemer..

Julie vil hele tiden hen og ligge ved mig, det magtede jeg bare ikke, når kvalmen nærmest sad direkte i munden på mig...

På det punkt, synes jeg at jeg var en "dårlig" mor på det tidspunkt..

Idag har jeg sovet næsten hele dagen... Kan sidde op lidt engang imellem... At spise, kan jeg slet ikke finde ud af...

Troede jeg kunne slippe for denne tur...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Misjelle

Åhh ha dog .. stakkels jer ... og ikke mindst velkommen i klubben

Vi tog også lige 2. runde af omgangssyge heri sidste uge. Linus kastede op mandag og tirsdag, min mand tog onsdag og jeg tog torsdag!!!

Øv øv øv ... det er bare noget møg og smitter bare så nemt.

Håber du snart er i bedring.. og nej du er ikke en dårlig mor, du gør jo det der er bedst for din datter, selv hvis det for en dag ikke er dig

Anmeld

29. marts 2010

N&J

Ja, så faldt jeg over tråden... selvfølgelig får man en snert af dårlig mor følelsen når man ikke kan tage sig af sit barn, men for at være der for sit barn må man jo først og fremmest tage sig af sig selv.. jeg har siddet og brækket mig og nærmest skubbet nikita væk, og ja man føler sig sku ikke som en særlig god mor, men de øjeblikke kan vi jo desværre ikke undgå.. håber du fik puttet dig lidt med hende i aftes.. 

Anmeld

29. marts 2010

Mira0911

NikitasMoar skriver:

Ja, så faldt jeg over tråden... selvfølgelig får man en snert af dårlig mor følelsen når man ikke kan tage sig af sit barn, men for at være der for sit barn må man jo først og fremmest tage sig af sig selv.. jeg har siddet og brækket mig og nærmest skubbet nikita væk, og ja man føler sig sku ikke som en særlig god mor, men de øjeblikke kan vi jo desværre ikke undgå.. håber du fik puttet dig lidt med hende i aftes.. 

Ih jo jeg har puttet med hende igår aftes og idag...

Hun virker meget frisk idag, også igår... Men tør slet ikke og raskmelde hende endnu... De sidste 2 gange jeg gjorde det, vendte opkastningerne tilbage igen...

Anmeld

29. marts 2010

Mira0911

Misjelle skriver:

Åhh ha dog .. stakkels jer ... og ikke mindst velkommen i klubben

Vi tog også lige 2. runde af omgangssyge heri sidste uge. Linus kastede op mandag og tirsdag, min mand tog onsdag og jeg tog torsdag!!!

Øv øv øv ... det er bare noget møg og smitter bare så nemt.

Håber du snart er i bedring.. og nej du er ikke en dårlig mor, du gør jo det der er bedst for din datter, selv hvis det for en dag ikke er dig

Ja det er noget øv med alt det sygdom...

God bedring til jer også...

Anmeld

29. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Åh nej, det lyder ikke godt. Det er bare ikke sjovt, at være syg og slet ikke når ens trold også er syg. Det gør dig IKKE til en dårlig mor, at du ikke kan være der for Julie - tværtimod.

Rigtig god bedring - og se nu at blive raske begge to.

Kh. Katja

Anmeld

31. marts 2010

Mira0911

Tak...

Vi prøver at gøre alt for at blive raske... Men går ikke lige som ventet...

Pakkeposten kom med en forkølelse til Julie den anden aften.. Her i løbet af natten kom den til mig... Så det køre bare helt af h til her...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.