indlæg til BH?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.283 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. marts 2010

Anonym trådstarter

Jeg har ikke verdens største barm, og kunne godt tænke mig at købe indlæg til min BH. Det ser lidt klodset ud med stropløse kjole, uden der er noget til at holde den oppe....

Er der nogen der har erfaringer med den slags?

I må gerne svare ano.

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Anonym trådstarter

Ingen?

Anmeld

28. marts 2010

Bayze

Anonym skriver:

Jeg har ikke verdens største barm, og kunne godt tænke mig at købe indlæg til min BH. Det ser lidt klodset ud med stropløse kjole, uden der er noget til at holde den oppe....

Er der nogen der har erfaringer med den slags?

I må gerne svare ano.

Tak

Jeg har ikke egne erfaringer men jeg tænker bare at jeg synes jeg ofte har set sådanne indlæg i velassorterede lingeri-butikker. Så jeg ville da bare tage på shopping og så få god vejledning af en ekspedient. Der er jo så mange der benytter sig af det ene og det andet i dag at det er de jo helt vant til. Synes efterhånden det kan være svært at finde en bh med lidt støtte men uden kæmpe store vatindlæg i, og det er jo lidt det samme:-)

Anmeld

28. marts 2010

charlottekri

vil bare lige sige at jeg har bemærket at Lilly (brudekjoleforretning) har sådan nogle silikone indlæg...

Anmeld

28. marts 2010

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar

Anmeld

29. marts 2010

Anonym trådstarter

Flere?

Anmeld

29. marts 2010

Honningblomst

http://www.misslux.dk/unbra-silicone-bh/unbra.html?gclid=COzm55XE3aACFQ8qDgodcxPbCQ

http://shopping.kelkoo.dk/ss-silikone-indl%E6g.html

Her er der da en masse.

Jeg har ikke selv prøvet dem, men tror da det er noget mange bruger og det er da virkelig smart og noget billigere end at få en operation

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.