Friplads ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

Anonym trådstarter

Kunne godt tænke mig at vide om, der er nogle der ved hvor stor/lille ens indkomst må være førend man er berettiget til en delvis eller hel friplads i daginstitutionen ( vuggestue i dette tilfælde) ??? Og om man kan søge bidrag fra faderen til institutionsplads ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

3drenge

hvis du har mindre end 460.000 ca tror jeg det er, kan du få tilskud. Inde på vores pladsanvisning på nettet kan man selv udregne det. Ved ikke om der er forskel fra kommune til kommune, men du kan da prøve at udregne det. Her er link dertil

https://varde.dexter-ist.com/Varde/Default.asp?page=bo/bas/chargecalc

Anmeld

28. marts 2010

Anonym trådstarter

Jeg er på barsel nu, men regner med at årsindkomsten bliver på ca 300000 før skat

Anmeld

30. marts 2010

Pige2009

Prøv at gå ind på din kommunes hjemmeside. Der kan du med sikkerhed beregne, hvor meget du kan få

K.h. Linda

Anmeld

30. marts 2010

Ansemusen

Er det sammenlagt mors og fars indtjening?

Anmeld

30. marts 2010

Ansemusen

Ansemusen skriver:

Er det sammenlagt mors og fars indtjening?

Kan jeg så se det er. Øv vi kan intet få. Nogen der ved hvad prisen er på institutionsplads i Frederiksberg kommune for henholdsvis vuggestue og børnehave? Og er der forskel på dp og vuggestue?

Anmeld

30. marts 2010

Mette+Mathias

Man kan få svar på alt omkring friplads på borger.dk og kommunens takster kan ses på kommunens hjemmeside - så får man rigtige svar man kan bruge til noget, i stedet for at vi sidder her og gætter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.