? til Jer som er blevet sat i gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

Mor til L&S

Kære alle

Jeg skal jo sættes i gang i morgen og har lige lidt spørgsmål som jeg håber I (jo flere jo bedre) vil hjælpe mig med...

1. Hvor mange stikpiller fik I inden Jeres veer/fødsel gik i gang??

2. Fra i fik først pille hvor lang tid/dage gik der så inden veer/fødslen gik i gang??

Er spændt på at høre fra Jer

Knus Rollo 39+5 og som er SÅ spændt på i morgen og hvad der venter mig.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Mor til L&S

Ingen overhovedet som vil dele med mig????

Anmeld

28. marts 2010

RHN

Jeg er lige med på en kigger  da jeg selv muligvis skal sættes igang, hvis ikk jeg føder inden selvf.

så er meget spændt på hva folk svare til dine fine spørgsmål

og forresten pøj pøj med imorgen

Anmeld

28. marts 2010

mamalicious

Hej ...

Jeg fik første pille kl. ca 10 og pille nr. 2 nogler timer efter, da der intet var sket....... Fik veer kl ca 17 og fødte dagen efter kl.19.38, men det er 10 år siden, så der er sket en del siden da !!!!

Vil sende dig positive og styrkende tanker i morgen.. Pøj pøj !!

Kram Mamalicious

Anmeld

28. marts 2010

qp

Jeg fik min første pille om formiddagen kl 11. og ellers blev jeg sendt hjem igen. Så gik mine veer igang om eftermiddagen kl 17 og jeg havde veer hele natten med 1-2 minutters mellemrum (så frygteligt) ... næste morgen kom jeg ud på hospitalet kl 9 og de prikkede hul på vandet... jeg fødte kl 18 om aftenen.

Anmeld

28. marts 2010

Mig med maven

Ved ikke om du kan bruge min FB.

Men her kommer den...

Natten mellem den 18. og 19. januar 2010 (kl. 00:30 ca.) gik vandet.

Jeg ringede til fødegangen, og fik af vide, at jeg skulle ligge mig til at sove, hvis jeg kunne, for at samle kræfter. Hvis jeg fik veer, skulle jeg komme når der var 7 min mellem veerne, ellers skulle jeg bare komme der ud, klokken 08:00 om morgenen til tjek.

Der kom ingen veer i læbet af natten, så vi drog afsted til tjek. De sagde at nu når vandet var gået, og jeg alligevel var der, ville de tilbyde at sætte mig igang. Det sagde jeg ja til.

Jeg blev undersøgt, og fik en fødestue. Der fik jeg så vestimulerende drop. Man kunne se på computerskærmen (der bliver målt hjertelyd på baby, og der bliver målt veer) at jeg begyndte at få veer. Men jeg brokkede mig ikke, i starten var det ingen ting.

Jeg fik den første "rigtige" ve klokken 11:30, talte i telefon med min veninde, og tabte telefonen.

Klokken 15:48 havde jeg født! - Jeg kan kun tale godt om at blive sat igang. Har dog ikke prøvet andet.

Du er velkommen til at skrive PB hvis du vil have flere detaljer om noget.

Held og lykke med fødslen. Christina

Anmeld

28. marts 2010

Honningblomst

Jeg fik første pille ved ni tiden om morgenen, og jeg var helt lukket. Fik så en eller to gange mere. Ved 19 tiden begyndte veer, ved ti tiden gik vandet, jeg åbnede mig 10 cm på 1½ time og ved elleve tiden troede de jeg ville føde inden tolv. Jeg endte med presseveer i 2 timer og fødte kl.2.20 .

Knus og held og lykke..

Anmeld

29. marts 2010

Mor til L&S

1000 1000 1000 tak for jeres fortællinger....

Er der nogen som vil dele med mig inden jeg skal afsted om et par timer.......??!!

Håber...

Anmeld

29. marts 2010

B&J

i to døgn fik jeg sat en stik pille op ca 3 gange om dendagen og det var først dag to kl 22 mine veer gik i gang og det sagde NU! og de blev ved med af være hårde så min krop gik lidt i chok for kastede op og begyndte af fryse helt vildt men det klarede et varmt bad

Anmeld

29. marts 2010

SAL

Rollo skriver:

Kære alle

Jeg skal jo sættes i gang i morgen og har lige lidt spørgsmål som jeg håber I (jo flere jo bedre) vil hjælpe mig med...

1. Hvor mange stikpiller fik I inden Jeres veer/fødsel gik i gang??

2. Fra i fik først pille hvor lang tid/dage gik der så inden veer/fødslen gik i gang??

Er spændt på at høre fra Jer

Knus Rollo 39+5 og som er SÅ spændt på i morgen og hvad der venter mig.....

Hej

Jeg fik én enkelt stikpille....veerne gik løs ca halvanden time senere!

Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.