Hej.
Efter en laaang debat i "Ordet er frit"
(Link : https://www.baby.dk/debat/43764pi1/ordet-er-frit/savner-du-en-ny-god-venveninde-.aspx),
hvor det desværre ikke er lykkedes at få et forum til venskabs-søgning, må vi nu forsøge SELV, på egen hånd, prøve at gøre noget ved det....
Så nu starter jeg ud, og håber at flere følger med, da det ikke har ladet sig gøre at få et forum til venskabs-søgning.
Jeg håber, at der er MANGE der vil oprette et indlæg med en kort beskrivelse af dem selv, og at det vil lykkes for flere, at skabe nye kontakter og venskaber. Det fortjener ihvertfald en chance...
Jeg starter selv ud
:
Mit navn er Katrine.
Jeg bor i udkanten af Randers sammen med min mand, Kenneth.....eller næsten husbond - Vi skal giftes den 4 maj 2010, efter 5 år sammen. Sammen har vi to fantastiske piger.
Bianca som er fra september 2007, og Celina som er fra maj 2009.
Jeg er tilflytter til Randers, og har boet her i små 4 år nu.
Jeg er oprindeligt fra Skanderborg, og flyttede så til Århus i nogle år, indtil jeg mødte Kenneth og flyttede sammen med ham.
Min barsel slutter om 2 uger. Min plan var at ville læse til SOSU-hjælper, men desværre har jeg netop fået afslag på min ansøgning, da der var ALT for mange om budet, og jeg ingen tidligere erfaringer har med ældre. Jeg har førhen arbejdet i børnehave, og som hjælper indenfor specialområdet (handicappede børn) og som personlig hjælper / handicaphjælper.
Men min situation lige nu er, at jeg står uden noget at lave, når min barsel slutter til maj (efter ferie-afholdning) - Så jeg skal igang med at søge vidt og bredt...
Grunden til jeg skriver her....
Jeg har fået nogle bekendte/veninder ud af at have været i mødregruppe med mine børn. Men stadig savner jeg, at have en rigtig god veninde, som man kan snakke om ALT og INGENTING med. Både når tingene er hylende morsomme og også på dage, hvor man hænger under gulvbræderne og trænger til forståelse og veninde-omsorg. Nok er min mand dejlig, men det er jo ikke ALT der interesserer ham i ligeså høj grad, som mig. F.eks. er der tanker omkring moderskabet og peridoer med børnene, som fylder meget for mig. Og de ting ville også være dejligt at kunne snakke med en veninde om - ikke mindst shoppe sammen, tage i biffen eller på café sammen, eller bare ses hjemme privat og sludre løs...
Sådan en rigtig all-around ven - Dét mangler jeg!
Jeg har en, men hun bor stadig i min barndomsby som er 70 km herfra. Så det kan godt være lidt for lidt, at vi får taget køreturen hjem til hinanden.
Hvis der er noget jeg har undladt at fortælle, så spørg endelig!
Det er ikke altid til at huske at få det hele med 
De bedste hilsner herfra,
Katrine.
PS. Også lige et billede af mig og mine piger