IRL venskaber søges (Randers og omegn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.542 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

JustAnotherName

Hej.

Efter en laaang debat i "Ordet er frit"

(Link : https://www.baby.dk/debat/43764pi1/ordet-er-frit/savner-du-en-ny-god-venveninde-.aspx),

hvor det desværre ikke er lykkedes at få et forum til venskabs-søgning, må vi nu forsøge SELV, på egen hånd, prøve at gøre noget ved det....
Så nu starter jeg ud, og håber at flere følger med, da det ikke har ladet sig gøre at få et forum til venskabs-søgning.

Jeg håber, at der er MANGE der vil oprette et indlæg med en kort beskrivelse af dem selv, og at det vil lykkes for flere, at skabe nye kontakter og venskaber. Det fortjener ihvertfald en chance...

Jeg starter selv ud    :

Mit navn er Katrine.
Jeg bor i udkanten af Randers sammen med min mand, Kenneth.....eller næsten husbond - Vi skal giftes den 4 maj 2010, efter 5 år sammen. Sammen har vi to fantastiske piger.
Bianca som er fra september 2007, og Celina som er fra maj 2009.

Jeg er tilflytter til Randers, og har boet her i små 4 år nu.
Jeg er oprindeligt fra Skanderborg, og flyttede så til Århus i nogle år, indtil jeg mødte Kenneth og flyttede sammen med ham.

Min barsel slutter om 2 uger. Min plan var at ville læse til SOSU-hjælper, men desværre har jeg netop fået afslag på min ansøgning, da der var ALT for mange om budet, og jeg ingen tidligere erfaringer har med ældre. Jeg har førhen arbejdet i børnehave, og som hjælper indenfor specialområdet (handicappede børn) og som personlig hjælper / handicaphjælper.
Men min situation lige nu er, at jeg står uden noget at lave, når min barsel slutter til maj (efter ferie-afholdning) - Så jeg skal igang med at søge vidt og bredt...

Grunden til jeg skriver her....

Jeg har fået nogle bekendte/veninder ud af at have været i mødregruppe med mine børn. Men stadig savner jeg, at have en rigtig god veninde, som man kan snakke om ALT og INGENTING med. Både når tingene er hylende morsomme og også på dage, hvor man hænger under gulvbræderne og trænger til forståelse og veninde-omsorg. Nok er min mand dejlig, men det er jo ikke ALT der interesserer ham i ligeså høj grad, som mig. F.eks. er der tanker omkring moderskabet og peridoer med børnene, som fylder meget for mig. Og de ting ville også være dejligt at kunne snakke med en veninde om - ikke mindst shoppe sammen, tage i biffen eller på café sammen, eller bare ses hjemme privat og sludre løs...

Sådan en rigtig all-around ven - Dét mangler jeg!
Jeg har en, men hun bor stadig i min barndomsby som er 70 km herfra. Så det kan godt være lidt for lidt, at vi får taget køreturen hjem til hinanden.

Hvis der er noget jeg har undladt at fortælle, så spørg endelig!
Det er ikke altid til at huske at få det hele med 

De bedste hilsner herfra,
Katrine.

PS. Også lige et billede af mig og mine piger 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

Kvindemin

Jeg syntes det er stort af dig, og et godt initiativ.

Mit navn er Christina, jeg er en ung mor på 20 år som på fjerde år er sammen med Henrik på 26 , med os har vi Celina på 2½ år og venter en endnu ukendt dreng eller pige til Septemper.
Trods min unge alder, er jeg færdiguddannet Kosmetolog, men arbejder til dagligt med udviklingshæmmede og som afløser i en børnehave/vuggestue.
Vi er et frisk par, som går meget op i almen familiehygge, rejser, til tider koncerter, men højest af alt elsker vi at foretage os ting, i selvskab med vores datter.
Jeg søger bare efter en rigtig god veninde, en der kan give mig noget og en jeg kan give en masse igen, og evt. en som har en partner der også er interesseret i nogle 'fælles møder', alle 4 parter.

Vi er forresten fra Silkeborg..

Anmeld

29. marts 2010

lene

Godt initiativ

Jeg hedder Lene og bor sammen med min kæreste Jens i viby j

vi har Mathias på 6 år, Clara på 2½ og så min kærste en datter fra tidliger forhold Veronica 8 år,

lige pt læser jeg på vuc århus og er ved at samlet fag til en hel hf, så jeg forhåbentlig kan starte på erhvervsakadamiet om to år vil gerne læse til finansøkonom,  oprindeligt er jeg fra Odense og der for kender jeg ikke så mange her oppe og kunne godt tænke mig at lære nogle at kende

Knus Lene

Anmeld

29. marts 2010

JustAnotherName

FEDT! - at der er flere som melder sig på banen. Og skønne børn I har!

I lyder som nogle dejlige personer. Men afstanden gør jo nok, at det ikke er et venskab, som vil blive plejet helt optimalt, da der er 1 times kørsel hver vej til f.eks. Silkeborg herfra Randers...

Men jeg håber, at der er andre fra henholdsvis Århus/Viby, Randers og Silkeborg, som finder vej herind, og skriver om dem selv 

Og jeg er da også villig til at køre en tur, for at ses - det er slet ikke sådan, at det KUN er folk der bor tæt i nærheden af min egen bopæl, som er aktuelle.
En god ven kan jo godt bo længere væk. Men det vil bare være rart, hvis det er realistisk, at man rent faktisk kan bevare kontakten og ses med jævne mellemrum - som det nu lige passer ind...

Anmeld

29. marts 2010

LHA

Jeg hedder lea, jeg er en ung mor på 20 som bor sammen med min kæreste Morten 28 og vores søn Markus på 5 måneder.

Vi bor i Allingåbro lidt uden for Randers. Jeg kommer oprindeligt fra Ebeltoft så kender ikke så mange her i området. Jeg er uddannet sosu-hjælper og har søgt ind på assistenten den 1 juli, så venter bare på svar om jeg er optaget.

Jeg kunne RIGTIG godt tænke mig at lære nogle flere at kende..

Er altid klar på en snak.

Spørg endelig hvis der er noget I vil vide.

Anmeld

29. marts 2010

Kruse90

Chritinap skriver:

Jeg syntes det er stort af dig, og et godt initiativ.

Mit navn er Christina, jeg er en ung mor på 20 år som på fjerde år er sammen med Henrik på 26 , med os har vi Celina på 2½ år og venter en endnu ukendt dreng eller pige til Septemper.
Trods min unge alder, er jeg færdiguddannet Kosmetolog, men arbejder til dagligt med udviklingshæmmede og som afløser i en børnehave/vuggestue.
Vi er et frisk par, som går meget op i almen familiehygge, rejser, til tider koncerter, men højest af alt elsker vi at foretage os ting, i selvskab med vores datter.
Jeg søger bare efter en rigtig god veninde, en der kan give mig noget og en jeg kan give en masse igen, og evt. en som har en partner der også er interesseret i nogle 'fælles møder', alle 4 parter.

Vi er forresten fra Silkeborg..

Du lyder super sød Christina

Jeg skriver lige et oplæg

Anmeld

29. marts 2010

Kruse90

Hej alle sammen

Jeg hedder Carina og er 19 år ( 20 den 15 maj ), jeg bor i hus i Vorning med min kæreste Jan som er 20.
Her har i boet siden sidste sommer ( 09 ). Vi bor med vores to hunde og forhåbelig snart en kommende datter/søn. Vi har været igang med projekt baby siden april 09. så vi syntes godt at der snart må ske noget. .
Jeg savner en rigtig god veninde, som man kan dele lidt af hvert med. Min kæreste er helt klart med på at få en venne par.

er fra Vorning 8830

Carina

Anmeld

29. marts 2010

Dot D

JustAnotherName skriver:

Hej.

Efter en laaang debat i "Ordet er frit"

(Link : https://www.baby.dk/debat/43764pi1/ordet-er-frit/savner-du-en-ny-god-venveninde-.aspx),

hvor det desværre ikke er lykkedes at få et forum til venskabs-søgning, må vi nu forsøge SELV, på egen hånd, prøve at gøre noget ved det....
Så nu starter jeg ud, og håber at flere følger med, da det ikke har ladet sig gøre at få et forum til venskabs-søgning.

Jeg håber, at der er MANGE der vil oprette et indlæg med en kort beskrivelse af dem selv, og at det vil lykkes for flere, at skabe nye kontakter og venskaber. Det fortjener ihvertfald en chance...

Jeg starter selv ud    :

Mit navn er Katrine.
Jeg bor i udkanten af Randers sammen med min mand, Kenneth.....eller næsten husbond - Vi skal giftes den 4 maj 2010, efter 5 år sammen. Sammen har vi to fantastiske piger.
Bianca som er fra september 2007, og Celina som er fra maj 2009.

Jeg er tilflytter til Randers, og har boet her i små 4 år nu.
Jeg er oprindeligt fra Skanderborg, og flyttede så til Århus i nogle år, indtil jeg mødte Kenneth og flyttede sammen med ham.

Min barsel slutter om 2 uger. Min plan var at ville læse til SOSU-hjælper, men desværre har jeg netop fået afslag på min ansøgning, da der var ALT for mange om budet, og jeg ingen tidligere erfaringer har med ældre. Jeg har førhen arbejdet i børnehave, og som hjælper indenfor specialområdet (handicappede børn) og som personlig hjælper / handicaphjælper.
Men min situation lige nu er, at jeg står uden noget at lave, når min barsel slutter til maj (efter ferie-afholdning) - Så jeg skal igang med at søge vidt og bredt...

Grunden til jeg skriver her....

Jeg har fået nogle bekendte/veninder ud af at have været i mødregruppe med mine børn. Men stadig savner jeg, at have en rigtig god veninde, som man kan snakke om ALT og INGENTING med. Både når tingene er hylende morsomme og også på dage, hvor man hænger under gulvbræderne og trænger til forståelse og veninde-omsorg. Nok er min mand dejlig, men det er jo ikke ALT der interesserer ham i ligeså høj grad, som mig. F.eks. er der tanker omkring moderskabet og peridoer med børnene, som fylder meget for mig. Og de ting ville også være dejligt at kunne snakke med en veninde om - ikke mindst shoppe sammen, tage i biffen eller på café sammen, eller bare ses hjemme privat og sludre løs...

Sådan en rigtig all-around ven - Dét mangler jeg!
Jeg har en, men hun bor stadig i min barndomsby som er 70 km herfra. Så det kan godt være lidt for lidt, at vi får taget køreturen hjem til hinanden.

Hvis der er noget jeg har undladt at fortælle, så spørg endelig!
Det er ikke altid til at huske at få det hele med 

De bedste hilsner herfra,
Katrine.

PS. Også lige et billede af mig og mine piger 

Hej Katrine og alle I andre....

Jeg hedder Dot, er 34 år og sammen med min mand Stephan har jeg to børn, Sophie på 5 år og Sophus på 2 år. Vi bor i Gassum 10 - 15 km nord for Randers. Jeg har en hel del bekendte og nogle få rigtigt gode veninder, så der er helt sikkert plads til en mere, hvis du/I har lyst. Jeg arbejder i en børnehave som pædagogmedhjælper, og har søgt ind på pædagogseminariet nu her, så jeg ved endnu ikke om jeg kommer ind. Jeg er oprindeligt farvehandler/farvekonsulent. Jeg er meget kreativ, laver næsten alt indenfor håndarbejde, elsker at lave mad og hygge om familie og gæster. Er rigtig god til at lytte og lægger gerne skulder til på de trælse dage. Så skulle I have lyst til at høre mere, må I gerne skrive

Her er lige lidt billeder

Anmeld

29. marts 2010

4xGreve

Åh her vil jeg meget gerne være med da jeg faktisk står uden en enste ven pga. en masse flytning og pga. jeg valgte at være mor i en ung alder og det var der mange der ikke have forstårelse for...

Jeg hedder Stina bliver 21 d. 5maj og jeg bor lykkeligt sammen med Frank på 29 sammen har vi Daniella som bliver 2 d. 17 maj.
Vi bor i en 2 sals lejlighed i langå lige lidt uden for Randers.

Jeg søger også gerne en all-around-ven, en til at shoppe sammen med, café ture, ture i byen og evt. også ud at spise sammen eller bare til en hjemme hygge aften med sludre, tøse film osv (ihh det savner jeg)

Er ikke så godt til dte her så ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive men i er meget velkommen til at skrive privat og kan evt. udveksle mail mm.

Lige et par billeder af bette pige og os...

Mange varme hilsner Stina

Anmeld

20. april 2010

Maria Sun

Hej allesammen.

Det er meget længe siden jeg har været herinde, sidst var i maj 09.

Men super initiativ :-)

Jeg hedder Maria Sun er 21 år, og bor sammen med min kæreste Anders igennem 2 ½ år. Sammen har vi vores dejlig søn -  Tyler Martin som er fra d.27 dem. 09!

Vi bor i Randers i en dejlig lejlighed, drømmer dog om et lille rækkehus eller noget nede ved jorden om et år tid samt et barn mere.

Jeg har barsel til august, hvór Tyler Martin skal begynde i dp el vs. Er igang med en forholdsvis ny udd. sundhedsservicesekretær. Okt. 2011 er jeg færdig.

Vh. Maria Sun :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.