Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa...
Er der nogen herinde, der har prøver zumba. Jeg overvejer at købe en dvd, så jeg har den til når jeg har født. Og vil gerne høre om der er andre, der har prøvet en sådan dvd.
Jeg synes det ser vildt sjovt ud.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ja det er helt sikkert sjov og man kan få en god time til at gå med lidt dans og ballade... men hvis det er for at tabe sig så det bare en fub ting igen igen fra tv shop..
der står med små bogstaver at zumba ikke gir nogle vægttab. man skal ændre sin kost først også kan det gost være at zumba kan være til lidt hjælp
Saaby skriver: Hejsa... Er der nogen herinde, der har prøver zumba. Jeg overvejer at købe en dvd, så jeg har den til når jeg har født. Og vil gerne høre om der er andre, der har prøvet en sådan dvd. Jeg synes det ser vildt sjovt ud.
FØLGER LIGE MED PÅ SIDELINIEN... SYNES OGSÅ DET SER UD TIL AT VÆRE EN DEJLIG MÅDE AT FÅ MOTION PÅ... OG OVERVEJER AT KØBE DET...
Jeg skal starte til zumba på en danseskole d.6 april. Det bliver super spændende
Alt vægttab skal jo indeholde at man ændrer kosten, ellers hjælper motion vel heller ikke.
Zumba er fra min side også ment som en hjælp til en kostomlægning..
Vi havde en insturktør ude til personalefesten sidste sommer. Jeg har aldrig dyrket nogen form for fitness og kan ikke lide at danse, men jeg syntes det var rigtigt sjovt!!! Så det kan godt anbefales herfra
Jeg kan bestemt også anbafale det, har lige været til det for første gang iaften og det er skide sjovt Og god form for motion og man har det sjovt også.
Tror da ikke der er nogen der tror at zumba (eller andre former for motion) ALENE giver et vægttab Der skal da altid ændringer i kosten til samtidig
Jeg går til Latinmix i fitness world og det skulle være det samme som Zumba. Det er bare super sjovt
Tina2 skriver: Jeg kan bestemt også anbafale det, har lige været til det for første gang iaften og det er skide sjovt Og god form for motion og man har det sjovt også. Tror da ikke der er nogen der tror at zumba (eller andre former for motion) ALENE giver et vægttab Der skal da altid ændringer i kosten til samtidig
Godt at høre lidt gode anmeldelser....
Muffi og jeg skal prøve på tirsdag....glææææder mig....
Znuzke skriver: Godt at høre lidt gode anmeldelser.... Muffi og jeg skal prøve på tirsdag....glææææder mig....
Du kan bestemt også glæde dig!!! Jeg smilede eller grinede konstant:-) Det var virkelig sjovt:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128