Chalala85 skriver:
Kom du bare ud med det, det er da helt forståeligt du ikke kan gå og bærer på alt det.
Jeg tænker nu, er det en mulighed at flytte Jeppe til en anden skole hvor der vil blive taget de hensyn han har behov for og hvor lærerne ikke er så ukompetente og uansvarlige som hende her?!
Det nytter jo ikke noget Jeppe ikke trives og bliver underkuet i skolen. Han skal da ikke føle sig dårlig til nogen ting og deles op i grupper. Hvad er det dog for en pædagogik hun fører!?
Jeg er dybt rystet!
Tror du ikke også en grund til Jeppe ikke får lavet/afleveret lektier er fordi han ikke lyster det når det ikke er en succes oplevelse for ham når han er der?!
Det skal jo være positivt for ham og et eventyr for ham at lære i skolen og få den ros han har behov for og så en lærer der kan finde ud af at vende kritik til konstruktiv kritik.
Knus
Jo, det er helt sikkert derfor han er stået af på det....han havde lavet noget med hjælp fra min mor og det smed hun bare i hovedet på ham med en bemærkning om at det jo ikke var hans mor der skulle lave det
Han havde en matematik lærer som han elskedede....han formåede at opmuntre ungerne og Jeppe lå suverænt nummer et i klassen, to klasser over og Jeppe var så glad for matematik. Nu er hende den lærer inde over det fordi matematiklæreren er langtidssyg.
Jeg har ville flytte ham et stykke tid nu, men altså...en folkeskole uden for vores område, de tager ikke børn fra andre skoler, så den lukkede de bare
den privatskole der er, er der først plads fra sommer og så er der en anden lilleskole, som jeg vil tage Jeppe med ud og besøge. Men han er jo så usikker og især efter den omgang her med hende, så frygter lidt at han vil få det rigtig skidt...men det har han jo også nu.
Toppen er sgu næsten at Bertrams klasse og a klassen skal have det team der til sommer, men fordelen er så at jeppes klasse får nye lærere...så hvad gør jeg så indtil sommer? og Bertram, ham har jeg mest lyst til at flytte også, men hvor hen?
Noget værre rod...og det gør så ondt på mig at se hvordan Jeppe har lukket helt ned nu..
Knus..