Heidi b

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

Stumpen

Hvordan var det at være til x-faktor i går????

Anja -ikke spor misundelig...nej nej nej....slet ikke... ah-ah...ikke mig...niks....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

Heidi B

Jamen i det store hele var det super.... eller skal jeg sige fantastisk.

Der var ngle få skønhedfejl.

Asian sensation optrådte, de kan bare ikke synge, og lyden i PARKEN er altså dårlig så det var en dårlig oplevelse.

Så var Alien Beat Club, Moe Joe og Bryan Rice, de gik fint, men så kom vinderne af Melodi grand prix.... De sang dårligt!!!!!!!! Rigtig dårligt!!!

Synes det var synd at Linda kun sang duet med Alphabeat og ikke selv fik lov at synge en sang.

Selve showet synes jeg var rigtig godt, og jeg havde stemt på at Thomas og Tine skulle i finalen, og synes det var den rigtige vinder.

Fedt at de sang duetter med "rigtige" stjerner og der var Jesper altså rigtig god.

Men alt i alt en rigtig god oplevelse....

Anmeld

30. marts 2010

Stumpen

Ja Jesper var god i parken, men jeg synes bestemt det var de to rigtige i finalen.. og af dem kunne jeg faktisk ikke bestemme mig... Et eller andet sted synes jeg bare ikke at Thomas har x-faktor -han er for go.....kan ikke helt forklare det

Anmeld

31. marts 2010

Heidi B

Forstår godt hvad du mener, men på den anden side synes jeg han har alderen. Og så fordi han har nogen sange derhjemme han selv har skrevet.... Synes faktisk også at Jesper var bedst i Parken, og Tine dårligst, det var nogle underlige sange hun skulle synge. Synes dog vindersangen passede bedst til Tine. Eller måske til Anna....

Og så hed Moe Joe Joey moe.... Ja ja, det lykkedes mig at blive til grin over for min nevø på 16----

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.