Jeg begyndte at bløde ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

Smilendesussi

Torsdag morgen var der lidt brunt udflåd og i løbet af dagen kom der et strejf af frisk blod. Fredag var jeg til læge og senere til scanning. Lørdag fik jeg stikpiller og er lige nu i gang med en medicinsk abort. Jeg har ikke styrtblødt, som jeg havde forventet og har heller ikke super ondt.

Øv, hvor jeg føler mig slået tilbage til start. Selvom jeg ikke har følt mig super gravid, så var jeg da så småt begyndt at vænne mig til tanken om at blive mor. Men nu kan vi så starte forfra

Jeg troede, at jeg var 10+2 i fredags, men det var gået i stå ca. 8+2. Jeg er selvfølgelig ked af det, skuffet og kan ikke lade være med at tænke "hvad har jeg spist, drukket osv", der kunne ha stoppet udviklingen, men må også sige, at jeg har passet på og har ikke gjort noget "galt". Jeg trøster mig ved, at vi fik det af vide i fredags og ikke skulle vente til NF scanningen, som vi skulle d. 9. april. Jeg trøster mig også ved, at vi ikke på det tidspunkt skulle tage stilling til, hvis der var risiko for Downs om vi ville beholde barnet. Og sidst men ikke mindst havde vi kun prøvet i 4 mdr. så vi har været heldige og jeg er sikker på, at det snart skal lykkes igen. Nu håber jeg bare, at scanningen d. 6. april viser, at alt er kommet ud, så vi kan gå igang igen. Det var jo også en super dejlig periode med masser af sex, så det skal nok blive godt.

Puha.. det var dejligt at komme ud med. Så med dette indlæg er jeg slået hjem og melder mig ud af denne gruppe igen, men mon ikke jeg kommer i en af de næste snart?? Det håber jeg i hvert fald meget.

Jeg vil selvfølgelig ønske jer alle SUPER meget held og lykke. Jeg er glad for, at der kommer mange kære små i 4. kvartal 2010.

Nu vil jeg ind og se lidt mere på "prøve at blive gravid" igen..

Mange knus og kram til jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Assi

Kære dig

Medfølelse herfra - hvor er det synd for jer! og uretfærdigt! Men godt at høre at du kan holde modet oppe og se fremad. Jeg krydser finger for, at du kan melde dig til den næste gruppe MEGET snart! Jeg håber, den næste tid går hurtig og nem (så nem den nu kan), og at I hurtigt står med en positiv test og 9 måneder senere en skøn baby!

Kh A

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.