25 % "overstået" :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

Slettet

Jeg er i dag 10+0 - det er helt utroligt som tiden flyver afsted!

Jeg synes det er begyndt at blive bedre at være gravid, kvalmen og trætheden er kraftigt på retur. Jeg kunne dog ikke holde mig vågen til X-factor finalen i går (sad op af min kæreste og snorkede *fnis*).

Hvor langt er I andre og hvordan har I det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Assi

Hej

Jeg er 11+4 idag. Jeg har haft kraftig kvalme døgnet rundt siden uge 6, så jeg synes, det har været en hård start. Nu tror jeg endelig, det er ved at vende. Jeg oplever perioder i løbet af dagen med mild kvalme, så jeg håber snart, jeg kan vende tilbage til arbejdet

Nu håber jeg så at gå en skøn tid i møde uden gener inden til sidst, hvor maven er tung (sådan oplevede jeg det i hvert fald med min 1.

Hvornår skal du scannes? Jeg skal d. 9. april...og ville ønske jeg kunne hoppe hen til den dato og få scanningen overstået, så jeg kan få lidt mere ro i sindet.

Anmeld

28. marts 2010

Assi

Swips.. skriver:

Jeg er i dag 10+0 - det er helt utroligt som tiden flyver afsted!

Jeg synes det er begyndt at blive bedre at være gravid, kvalmen og trætheden er kraftigt på retur. Jeg kunne dog ikke holde mig vågen til X-factor finalen i går (sad op af min kæreste og snorkede *fnis*).

Hvor langt er I andre og hvordan har I det?

Forresten har dine graviditeter egentlig været ens eller forskellige? F.eks. med kvalmen..og andre ting?

Anmeld

28. marts 2010

Slettet

Hej Assi.

Puha det lyder ikke rart med så meget kvalme Godt det er på retur hos dig også!

Jeg er blevet scannet én gang (min kæreste og jeg købte en scanning fordi vi gerne ville se Fister Løgsovs) og der blev min termin flyttet fra d. 14 okt. til den 24 okt. ...men alt så fint ud

Jeg skal til nf scanning d. 15 og glæder mig helt vildt til at se, hvordan den lille nu ser ud

Der har været den forskel, at min kvalme har været værre for hver graviditet + at jeg har været større ved hver graviditet - det er vist meget fint at dette er det sidste!

Anmeld

29. marts 2010

Christina31

Jeg er 11+6 og er vildt træt. Er selv klar til at gå i seng, når mine drenge er puttet kl. 20.00.

Gab... Glæder mig allerede nu til at komme under dynen.

Anmeld

29. marts 2010

silden85

jeg er 7+3 og jeg er døjer meget med træthed,(jeg er bare ikke så god til at ta en lur) også har jeg en mild kvalme en gang imellem(om aften, fx nu ) også har jeg selvfølgelig mens-smerter en gang imellem også skal jeg tisse hele tiden.

jeg skal til mit første lægebesøg d. 6 april og få lavet vandrejournal, så det glæder jeg mig rigtigt meget til

det er sjovt at man kan hører at der er så meget forskelle imellem vores gravidteter

Anmeld

29. marts 2010

Tama

Hejsa

Jeg er 10+6 idag og ser frem til NF den 6 april så påsken skal bare gå hurtigt så vi kan få vores lille bebs at se igen og få at vide alt er som det skal være

Jeg har osse haft meget kvalme men det er heldigvis på retur så det er mild kvalme nu 

Ja jeg er osse rigtig trær og bliver nødt til at få en lur inden aftensmaden 

Knus Tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.