moniquesmor skriver:
hej er der nogen her inde der har dele barn/børn
og hvordan gør i tinge med af hente og alle de andere ting der høre til.?
Vi har tre delebørn her i huset.
Obs: Ved sidste møde i statsforvaltningen, spurgte jeg om min søns far ikke selv kunne stå for tøj, men fik at vide at hvis han skulle det ville jeg ikke få børnebidrag. Men jeg kunne så i stedet købe tøj i frelsenshær og sende det med. (Jeg spurgte da de bla. har sendt uberetiget underretninger til kommunen omkring hans tøj, ikke var ret og lugtede af lort, de prøver alt for at han kan få os stemplet som dårlige forældre, fordi ikke han vil acceptere vores søn ADHD diagnose). Men der fik jeg
Min mands datter har vi hveranden weekend, her henter vi i børnehave (snart Sfo) fredag og hun bliver af mor søndag.
Hun har tøj og hvad hun skal bruge med hjemmefra mor til brug i weekenden. Her dækket vi hver især vores del af transporten.
Min søn er hos hans far, hver første weekend i måneden (fast sat af statsforvaltningen). Jeg aflever ham i lufthavnen fredag eftermiddag tættets på kl.15 og henter ham samme sted søndag tættes på kl.15.
Min søn har tøj, medicin m.m med hjemmefra til brug i weekenden. Vi dækker vores transport udgifter til og fra lufthavnen, mens hans far skal dække flybilletter, til vores søn + ledsager. (dækningen af transport er ligeledes fastsat af statsforvaltningen)
Min datter ser sin far en gang om måneden, hun bliver som regl hentet herhjemme eller fra skole fredag af farmor og bragt søndag af farmor søndag, med mindre andet er aftalt.
Min datter har tøj og hvad der ellers skal bruges i weekend med hjemmefra. Her dækker vi hver især udgifter til tranport alt efter hvem der henter og bringer.
Anmeld