dele børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

moniquesmor

hej er der nogen her inde der har dele barn/børn

og hvordan gør i tinge med af hente og alle de andere ting der høre til.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

karina1980

altså her bliver han hentet i sfo og afleveret i sfo og så snakker vi sammen før han bliver hentet og efter han er afleveret.

tøj osv får han med derop og det bliver afleveret der igen

Anmeld

28. marts 2010

moniquesmor

karina1980 skriver:

altså her bliver han hentet i sfo og afleveret i sfo og så snakker vi sammen før han bliver hentet og efter han er afleveret.

tøj osv får han med derop og det bliver afleveret der igen

det lyder som en bedre måde en min og eksén hans mor henter i dagplejen (han køre lastbil)

og søndag skal jeg hente på station og det tag mig godt og vel fra kl 13 til kl 17.30 selv om jeg bor 20min køresle i bil fra ham.

men han vil ikke køre hende hjem for mig

Anmeld

28. marts 2010

Lone Jakobsen

her har vi 4 delebørn. så det tager lidt tid at forklare

Anmeld

28. marts 2010

3xM

Jeg er også selv med min søn og kommende barn...

ang samvær skal man deles om transport dvs. enten skal man selv hente eller aflv barnet. dette vil også blive pålagt fra evt stats amt.

min søn er fra 1 aug. ved sin far hveranden weekend fast vi deles om skole ferier og falder evt helligdage op til hans samvær for han dem.

han henter ham i pt børnehave senere sfo og jeg henter så marcus igen...

men indtil marcus starter skole har han ham hver uge...

du er velkommen til at skr hvis du vil have lidt hjælp

Maria

Anmeld

28. marts 2010

Mor.sander

moniquesmor skriver:

hej er der nogen her inde der har dele barn/børn

og hvordan gør i tinge med af hente og alle de andere ting der høre til.?

Vi har tre delebørn her i huset.

Obs: Ved sidste møde i statsforvaltningen, spurgte jeg om min søns far ikke selv kunne stå for tøj, men fik at vide at hvis han skulle det ville jeg ikke få børnebidrag. Men jeg kunne så i stedet købe tøj i frelsenshær og sende det med.
 (Jeg spurgte da de bla. har sendt uberetiget underretninger til kommunen omkring hans tøj, ikke var ret og lugtede af lort, de prøver alt for at han kan få os stemplet som dårlige forældre, fordi ikke han vil acceptere vores søn ADHD diagnose). Men der fik jeg  

Min mands datter har vi hveranden weekend, her henter vi i børnehave (snart Sfo) fredag og hun bliver af mor søndag.

Hun har tøj og hvad hun skal bruge med hjemmefra mor til brug i weekenden. Her dækket vi hver især vores del af transporten.

Min søn er hos hans far, hver første weekend i måneden (fast sat af statsforvaltningen). Jeg aflever ham i lufthavnen fredag eftermiddag tættets på kl.15 og henter ham samme sted søndag tættes på kl.15.

Min søn har tøj, medicin m.m med hjemmefra til brug i weekenden. Vi dækker vores transport udgifter til og fra lufthavnen, mens hans far skal dække flybilletter, til vores søn + ledsager. (dækningen af transport er ligeledes fastsat af statsforvaltningen)

Min datter ser sin far en gang om måneden, hun bliver som regl hentet herhjemme eller fra skole fredag af farmor og bragt søndag af farmor søndag, med mindre andet er aftalt.

Min datter har tøj og hvad der ellers skal bruges i weekend med hjemmefra. Her dækker vi hver især udgifter til tranport alt efter hvem der henter og bringer.

Anmeld

28. marts 2010

Honningblomst

Jeg har tre børn men det er kun to af dem der har en far de kender. Den store betegner dog de smås far som sin far, han vil bare ikke på weekend derover, så det skal han selvfølgelig ikke.

Men de små bliver bare hentet fredag og afleveret søndag og deres far har lidt ekstratøj, så det er sjældent de har andet end overtøjstasken og nus, sut og bamser med.

Knus..

Anmeld

28. marts 2010

LinLin

David er ved sin far hveranden weekend fra han henter ham i børnehave fredag til han afleverer ham der igen mandag. derudover har han ham fra onsdag eftermiddag til torsdag morgen (hente/bringe i bhv) Hver anden torsdag er det dog farfar der afleverer da hans far arbejder fra 00-08! Han har bare tøj liggende hos sin far + farmor & farfar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.