trænger til noget tid fri som mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

NinaNymannMadsen

ja som overskriften siger så trænger jeg til noget tid fri som mor. min datter er rigtig pyller lige for tiden, da hun bliver vækket om natten af hendes far når han hoster (han ligger syg) og så bliver hun bare rigtig pyller og der er intet der virker på hende, hun står op klokken halv 6 hver dag og så starter den nye dag med ingen søvn igen og ingen aflastning fra farmand af, han sidder bare ved sin computer og brokker sig over han har det rigtig dårligt. (normalt sidder han bare ved sin computer og lukker hele verden ude)

her den anden dag var ved faktis lige ved at gå fra hinanden da jeg er ved at være træt af at han hele tiden skal brokke sig over hver eneste lille ting jeg gør. det virker som om jeg har 2 børn til tider. og så forstår han ikke at jeg gerne vil ha at han gør noget mere med vores datter, jeg ved godt han er syg lige nu så selvf orker han ikke nær så meget som før men det ikke en undskyldning for slet ikke at gøre noget som helst overhovedet for vores datter...

havde bare lige brug for at komme af med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

sarahb

Jeg ville give ham en ordenlig opsang... Det kan simpelthen ikke være rigtig man skal bede en om at være sammen med ens barn.. Det er så tarveligt og total stik imod det at være far og mor.. Jeg ville stoppe med at lave mad til ham, ikk vaske hans tøj og de ting ham måskec tager for givet i hverdagen..Og grunden til du gør det er fordi du skal have mere tid til både agerre mor OG far... Det er simpelthen så umandig ikke ar være mand nok til at kunne tage vare og være der for jeres datter såvel som for dig...s

stort held og lykke med ham, håber han forandre sig en dag meget snart..

Anmeld

28. marts 2010

NinaNymannMadsen

sarahb skriver:

Jeg ville give ham en ordenlig opsang... Det kan simpelthen ikke være rigtig man skal bede en om at være sammen med ens barn.. Det er så tarveligt og total stik imod det at være far og mor.. Jeg ville stoppe med at lave mad til ham, ikk vaske hans tøj og de ting ham måskec tager for givet i hverdagen..Og grunden til du gør det er fordi du skal have mere tid til både agerre mor OG far... Det er simpelthen så umandig ikke ar være mand nok til at kunne tage vare og være der for jeres datter såvel som for dig...s

stort held og lykke med ham, håber han forandre sig en dag meget snart..

har taget en snak med ham mange gange...

magter bare snart ikke mere... det er hårdt at være der for både mand og barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.