hjælp hjælp hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

FrKLA

Magnus har skreget som aldrig før i nat, han har sovet fra 21 til 23ca, fra 02 til 02.45 og igen fra 03.15 til 04.30. Han sover igen nu.. Behøver jeg at fortælle at han er overtræt?! Han har ellers været i godt humør idag, sovet som han plejer i løbet af dagen.

Nogen der har ideer til hvad der er galt???? 

Dette gør han; Skriger i vilden sky, står i "flitsbue", Vil ikke rigtig spise, drømmer, det bedste er at på en skulder og gå frem og tilbage, eller gå tur i barnevognen, (sidstnævnte er måden hvorpå vi har fået ham til at sove alle 3 gange), han har ikke feber, Han er snottet og har været forkølet siden sidste fredag, dog i bedring,

Det kan ikke være:

-afføring, han presser ikke, har lavet idag og reagerer ikke på massage under fødderne, som han gør når han mangler at s..

-MØB - håber jeg, han tager sig ikke til ørene.

- sult, han har spist fint i løbet af dagen, og har taget en flaske på 170ml ved 2 tiden, afviser brystet. 

Vi er hjemme ved mine forældre, og har været her siden i torsdags. Min mor har været så sød at tage ham noget af tiden, så jeg har kunnet sove.. På trods af at hun har været til julefrokost, og skal på arbejde i et par timer imorgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Barbamama

Uha det er bare hårdt.... Kan det være en tand der er på vej?

Anmeld

28. marts 2010

FrKLA

michella80 skriver:

Uha det er bare hårdt.... Kan det være en tand der er på vej?

Jeg kan hverken se eller mærke noget.. Han er vågen nu og alt er som det plejer. Han er glad og godt tilpas, er dog lidt træt..

Anmeld

28. marts 2010

Lady Marion <3

Sådan nogle nætter har vi lige taget en del af med vores søn på 11 mdr   Han tog sig heller ikke til ørene og havde ikke feber men han havde MØB ,,  håber han får sovet lidt og jeres nat bliver normal

Anmeld

28. marts 2010

Barbamama

Kirsteen skriver:

Jeg kan hverken se eller mærke noget.. Han er vågen nu og alt er som det plejer. Han er glad og godt tilpas, er dog lidt træt..

Nu kan jeg jo selvfølgelig ikke huske hvilker uger det er, men det kan også være han er i gang med et tigerspring. Der bliver de jo lidt umulige og vil ingenting

Anmeld

28. marts 2010

Mormilla

Kirsteen skriver:

Magnus har skreget som aldrig før i nat, han har sovet fra 21 til 23ca, fra 02 til 02.45 og igen fra 03.15 til 04.30. Han sover igen nu.. Behøver jeg at fortælle at han er overtræt?! Han har ellers været i godt humør idag, sovet som han plejer i løbet af dagen.

Nogen der har ideer til hvad der er galt???? 

Dette gør han; Skriger i vilden sky, står i "flitsbue", Vil ikke rigtig spise, drømmer, det bedste er at på en skulder og gå frem og tilbage, eller gå tur i barnevognen, (sidstnævnte er måden hvorpå vi har fået ham til at sove alle 3 gange), han har ikke feber, Han er snottet og har været forkølet siden sidste fredag, dog i bedring,

Det kan ikke være:

-afføring, han presser ikke, har lavet idag og reagerer ikke på massage under fødderne, som han gør når han mangler at s..

-MØB - håber jeg, han tager sig ikke til ørene.

- sult, han har spist fint i løbet af dagen, og har taget en flaske på 170ml ved 2 tiden, afviser brystet. 

Vi er hjemme ved mine forældre, og har været her siden i torsdags. Min mor har været så sød at tage ham noget af tiden, så jeg har kunnet sove.. På trods af at hun har været til julefrokost, og skal på arbejde i et par timer imorgen.

Det kunne godt være han`s øre. Det er ikke altid de tager sig til dem, når de har ondt. Det behøver ikke at være en MØB, det kan være at de er lidt røde pga. forkølesen.

Men ellers kunne det os være en tand der er på vej.

Håber at han snart vil sove igen. Go bedring med ham....

Anmeld

28. marts 2010

FrKLA

så er vi igang igen.. Alt tyder på at det bliver endnu en hård nat, desværre..  Heldigvis kender vi nu tricket med barnevognen fra igår, og den er kørt i stilling.

Kunne ikke forestille mig, det er et tigerspring! han er fuldstændig normal om dagen. 

Nu ringer jeg til en læge hernede imorgen og får ham undersøgt..

Takker for råd og vejledning..

for at det alligevel bliver en nat med søvn!

Anmeld

28. marts 2010

qp

Kan han mon have ondt i maven?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.