Magnus har skreget som aldrig før i nat, han har sovet fra 21 til 23ca, fra 02 til 02.45 og igen fra 03.15 til 04.30. Han sover igen nu.. Behøver jeg at fortælle at han er overtræt?! Han har ellers været i godt humør idag, sovet som han plejer i løbet af dagen.
Nogen der har ideer til hvad der er galt???? 
Dette gør han; Skriger i vilden sky, står i "flitsbue", Vil ikke rigtig spise, drømmer, det bedste er at på en skulder og gå frem og tilbage, eller gå tur i barnevognen, (sidstnævnte er måden hvorpå vi har fået ham til at sove alle 3 gange), han har ikke feber, Han er snottet og har været forkølet siden sidste fredag, dog i bedring,
Det kan ikke være:
-afføring, han presser ikke, har lavet idag og reagerer ikke på massage under fødderne, som han gør når han mangler at s..
-MØB - håber jeg, han tager sig ikke til ørene.
- sult, han har spist fint i løbet af dagen, og har taget en flaske på 170ml ved 2 tiden, afviser brystet.
Vi er hjemme ved mine forældre, og har været her siden i torsdags. Min mor har været så sød at tage ham noget af tiden, så jeg har kunnet sove.. På trods af at hun har været til julefrokost, og skal på arbejde i et par timer imorgen.