Vestøv ønskes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2010

Lise

Åh, hvor ulideligt - sender masser af ve-støv!

Jeg fødte min Simon 38+3 og Casper 40+0, så jeg følte næsten jeg gik 11 dage over tid her anden gang   Man går jo ud fra at det bare er det samme...

Puuuuuuuuuster vestøv mod Nordjylland, og så regner jeg med at du føder imorgen.

Lise, med sovende Casper på 16 dage på sig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

Bare mig..

Jeg sender da også masser af ve-støv i din retning.. (synes den ligner meget godt en der puster ) Og så håber jeg, at du har født imorgen og senest mandag..

Marikka 33+2, som også gerne snart vil have sendt noget i den her retning, dog først om et par uger

Anmeld

27. marts 2010

LinLin

Puuuuuust!

Anmeld

27. marts 2010

Mira0911

Sender da lige end masse afsted herfra...

Anmeld

27. marts 2010

Low

Jeg sender hermed en masse ve-støv til dig!! 

for jer. 

Anmeld

28. marts 2010

NoName

Tullebobs skriver:

Kære piger

I lyset at jeres vestøv virkede, og Valle81 nu har født dejlige lille Anton (stort tillykke igen), så vil jeg da også lige prøve lykken og bede om lidt vestøv...

Jeg er idag 41+1 og venter på lillebror William. Jeg fødte til tiden sidste gang, og derfor er ventetiden godt nok lang (var så kæk at tro, at jeg da bare så var sådan en, der føder til tiden, men ak...)

Så send mig gerne lige en lille tanke...

Piv fra Trine som også vil være mor inden påske

PUUUUSSSSTER en storm af ve-støv i din retning... Håber du får din baby inden påske som du ønsker...

Tænker på dig og

Knus NoName 21+4

Anmeld

28. marts 2010

Sommerfuglelarven

Han lader vente på sig, fordi han vil være aprilbarn

Jeg håber at han snart vælger at se dagens lys (godt nok ikke fordi der er så meget af det idag), så en masse vestøv til dig

Anmeld

28. marts 2010

Pia.

Ååå kære Trine... Nu skal vi altså have ham lillebror ud til jer...

KOM SÅ UD LILLEBROR...

Jeg sender også en masse ve-støv til dig og krydser for han melder sin ankomst inden for kort tid og at fødslen bliver lige som du må ønske den og at I alle 4 kan holde påskeferie sammen...

Knus og pust pust, Pia.

Anmeld

28. marts 2010

Bayze

Tullebobs skriver:

Kære piger

I lyset at jeres vestøv virkede, og Valle81 nu har født dejlige lille Anton (stort tillykke igen), så vil jeg da også lige prøve lykken og bede om lidt vestøv...

Jeg er idag 41+1 og venter på lillebror William. Jeg fødte til tiden sidste gang, og derfor er ventetiden godt nok lang (var så kæk at tro, at jeg da bare så var sådan en, der føder til tiden, men ak...)

Ååhh hvor kan jeg godt forstå ventetiden bliver lang så

Du er så tæt på nu - hold ud hold ud - jeg sender dig mængder af vestøv og al held og lykke herfra:-)

Anmeld

28. marts 2010

Valle81

Tullebobs skriver:

Kære piger

Jamen nu har jeg jo brugt alt det vidunderlige vestøv i sendte til mig, så sender det hele i en rask vind videre til dig:0)

Kæmpe knus og krydsede fingre fra mig:0)

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.